Navigation
Fra : Bjarne Nielsen

Dato : 09-02-10 14:10

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-10 14:34

Nogle navigationsanlæg har mulighed for at vælge lastbil.
Andre (personer) vil bare rette sig efter skiltningen, men sådan er vi jo så
forskellige

/karsten

Fra : Leif Neland

Dato : 18-02-10 11:06

"Karsten Madsen" <6 på drosselvej i danmark> skrev i en meddelelse

> Nogle navigationsanlæg har mulighed for at vælge lastbil.
> Andre (personer) vil bare rette sig efter skiltningen, men sådan er vi jo
> så forskellige

Nogle gange skal valget træffes mange km før forhindringen. Hvis et pas ikke
er åbent for CV, er det kedeligt først at se det på et skilt i den sidste by
før passet, i stedet for at have kørt uden om bjergene et par hundrede km
før.

Og mange tror mere på GPS'en og lader sig lede i blindgyder end at stole på
bøger og skilte. Selv ikke skilte, hvor der står "STOL IKKE PÅ GPS! Vejen er
for smal til lastbiler". Så skal de alligevel prøve...

Leif