La residence i sydfrankrig
Fra : Hans Kurt

Dato : 04-02-10 19:07

Hej alle er der nogen der ved hvordan det går på la residence i sydfrankrig
(ardece ) har tænkt på at køre derned til sommer
kommer der stadig mange dansker der

VH
Hans Kurt

Fra : Ped

Dato : 06-02-10 18:02

Hans Kurt skrev:
> Hej alle er der nogen der ved hvordan det går på la residence i
> sydfrankrig (ardece ) har tænkt på at køre derned til sommer
> kommer der stadig mange dansker der

De har på et eller andet tidspunkt skiftet internetadresse. Den de har
nu er:

http://www.campinglaresidence.net/residence/DKcamping.htm

Jeg har dog ikke været der for nyligt og ved ikke om det stadig er Allan
der har den.

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : camping@fabel.dk

Dato : 06-02-10 19:08

Ped wrote:

> Jeg har dog ikke været der for nyligt og ved ikke om det stadig er
> Allan der har den.

Det er efterhånden flere år siden, at Allan og frue afhændede pladsen. De
flyttede til St. Martin hvor de drev et bageri og Allan begyndte at
interessere sig for handel med fast ejendom. Det seneste jeg hørte (kan være
rygter) var at det i takt med den financielle krise gik det oså økonomisk
ned af bakke for Allan. Hvordan det konkret ser ud i dag, ved jeg ikke.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage