Mobil Bredbånd uden månedlig abonnement
Fra : Fam Højrup

Dato : 04-02-10 00:06

Tilbyder nogle teleselskaber USB Bredbånd (mobilt) uden månedlig abonnement.
Hvor man "kun" betaler for forbrug, naturligvis nok en højere pr Mb pris.
Hvem kan anbefales ?

Mvh M Højrup

Fra : Sørensen

Dato : 04-02-10 06:22

"Fam Højrup" <invalid@email.adress> skrev i en meddelelse
> [...]
> månedlig abonnement.
> Hvor man "kun" betaler for forbrug, naturligvis nok en højere

Jeg har et ved CBB som De kalder CBB-dag det koster 18 kr. for
hver dag du bruger det men ellers er det gratis.
Ved ikke om det kan bruges i din situation ?.

vh.
Sørensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-02-10 23:19

On 4 Feb., 00:05, Fam Højrup <inva...@email.adress> wrote:
> Tilbyder nogle teleselskaber USB Bredb nd (mobilt) uden m nedlig abonnement.
> Hvor man "kun" betaler for forbrug, naturligvis nok en h jere pr Mb pris.
> Hvem kan anbefales ?

Prøv at fortæl lidt mere om dit forbrug, mobilt bredbånd afhænger jo i
høj grad om forbrug... Du kommer nok ikke ned på en pris på 3øre/Mbyte
som ved 10Gbyte for 270-300kr. Så er der dags abonnement, billigere
MBpris som ca. 2kr/Mbyte. Ellers er der lavere hastighed for billigere
pris.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-02-10 07:37

On Thu, 4 Feb 2010 00:05:43 +0100, Fam Højrup <invalid@email.adress>
wrote:

> Tilbyder nogle teleselskaber USB Bredbånd (mobilt) uden månedlig abonnement.
> Hvor man "kun" betaler for forbrug, naturligvis nok en højere pr Mb pris.

Telenor Mobilt Bredbånd XS

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Jean

Dato : 04-02-10 19:18

"Fam Højrup" skrev:
> Hvem kan anbefales ?

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=f5_p_int_mob_cash

Mvh Jean.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-02-10 12:37

On 4 Feb., 07:36, Asbjorn Hojmark <Asbj...@Hojmark.ORG> wrote:

> Telenor Mobilt Bredbånd XS

til 10kr/MB ??

cooltel.dk har fx en datapakke hvor det koster 2,5/MB men minimum 10MB/
måneden Bruger TDC´s net

Ellers er der jo www.onfone.dk 1,99kr pr MB uanset abonnement, bruger
Telenors net.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-02-10 20:59

On Thu, 4 Feb 2010 11:36:50 -0800 (PST), Bjarke Hansen
<bjarke_h@hotmail.com> wrote:

> til 10kr/MB ??

Hey, manden spørger om forbrugsafregnet bredbånd. Jeg sagde ikke, at
det var en god idé.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 05-02-10 17:20

>til 10kr/MB ??

Men max 25 kr. om dagen

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 04-02-10 21:25

> Tilbyder nogle teleselskaber USB Bredbånd (mobilt) uden månedlig
> abonnement.
> Hvor man "kun" betaler for forbrug, naturligvis nok en højere pr Mb pris.
> Hvem kan anbefales ?

Har du brug for høj hastighed eller bare hul igennem ?
Har du i forvejen en telefon der understøtter 3g ?

Hvis du har en 3g telefon tilbyder de fleste udbydere en relativt høj data
pris uden abb. Jeg har "længe" brugt telmore på TDC's net og bare betalt
hvis nok 5kr/mb for data

Nu er jeg så hoppet på deres 49/kr måneden tilbud (maks 1GB). Det er fint
til at hul igennem på farten, men ikke til download af større datamængder
eller streamet video eller lign. Jeg har så programmet Joiku spot på
telefonen og bruger den som 3g router (da jeg har vpn problemer når
telefonen bruges direkte som modem via usb eller bluetooth)

/A

Fra : kristian

Dato : 05-02-10 18:40

wrote:

> [...]
>Hvor man "kun" betaler for forbrug, naturligvis nok en højere pr Mb pris.

Nu siger du ganske vist uden noget mdl abb, men i øjeblikket har
Telenor tilbud om gratis modem i 6 mdr. Hvis du efter prøveperioden
ønsker at beholde det koster det kun 49 kr om mdr (halv pris).

Fra : JK

Dato : 07-02-10 16:21

"kristian" <stretch234@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nu siger du ganske vist uden noget mdl abb, men i øjeblikket har
> Telenor tilbud om gratis modem i 6 mdr. Hvis du efter prøveperioden
> ønsker at beholde det koster det kun 49 kr om mdr (halv pris).

Problemet med Telenor er at de ikke dækker særligt godt på 3G, du kommer til
at køre meget på 2G edge hvis du ikke er omkring storbyerne.

Fra : Sørensen

Dato : 07-02-10 19:03

"JK" > skrev .

> Problemet med Telenor er at de ikke dækker særligt godt på 3G,
> du kommer til at køre meget på 2G edge hvis du ikke er omkring
> storbyerne.

Ja tak ! eller GPRS så går det for alvor langsomt.

vh.
Sørensen