Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GTX295
Fra : Peter Martinsen

Dato : 02-02-10 03:41

Hi Folks

Det går åbenbart flere måneder inden man kan få fat i et GTX295 i Danmark,
så jeg har set mig lidt om i UK !

Er der nogen her som har handlet hos:

https://www.overclockers.co.uk/login.php

Er det fx 'farligt' ang. garanti ?

Mvh Peter

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-02-10 04:43

On Tue, 2 Feb 2010 03:40:44 +0100, "Peter Martinsen"
<petermartinsen@thorsagerby.dk> wrote:

>Er det fx 'farligt' ang. garanti ?

Jeg ved ikke mht. garanti når man bestiller fra UK, men den forretning
du spurgte om er her:

http://www.mywot.com/en/scorecard/overclockers.co.uk

Det lader til folk generelt er tilfredse med dem.

Fra : Peter Martinsen

Dato : 02-02-10 08:33

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> wrote in message

> Jeg ved ikke mht. garanti når man bestiller fra UK, men den forretning
> du spurgte om er her:
>
> http://www.mywot.com/en/scorecard/overclockers.co.uk
>
> Det lader til folk generelt er tilfredse med dem.

Ja det ser godt ud

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-02-10 10:03

Peter Martinsen formulerede tirsdag:
> Hi Folks
>
> Det går åbenbart flere måneder inden man kan få fat i et GTX295 i Danmark, så
> [...]

Det er nogle år siden jeg købte et Geforce 6800GT hos dem. Det var ikke
kommet til Danmark på det tidspunkt, og jeg skulle bare have det
Jeg fandt først senere ud af at der kun var 1 års garanti Det kan
have ændret sig, men det var noget jeg selv ville checke op på som det
første.

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-02-10 10:05

Per Nielsen formulerede spørgsmålet:
> [...]
> fandt først senere ud af at der kun var 1 års garanti Det kan have ændret
> sig, men det var noget jeg selv ville checke op på som det første.

Warranty er beskrevet her:

http://www.overclockers.co.uk/terms.php

Fra : Peter Martinsen

Dato : 02-02-10 13:26

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message
> Per Nielsen formulerede spørgsmålet:
>
> Warranty er beskrevet her:
>
> http://www.overclockers.co.uk/terms.php

Tak for info

Mvh Peter

Fra : Brian Lund

Dato : 03-03-10 08:54

Per Nielsen wrote:
> Per Nielsen formulerede spørgsmålet:
>
> Warranty er beskrevet her:
>
> http://www.overclockers.co.uk/terms.php

Hmm... Ja men har UK ikke 6+18 mdr garanti+reklamation som os? Jeg mente
bestemt det var en EU regel?
Der står jo også:
8.1 All goods supplied by the Supplier are warranted free from defects for
12 months from the date of supply (unless otherwise stated). This warranty
does not affect your statutory rights as a consumer.

Det er især den sidste sætning jeg lægger mærke til og jeg kunne nemt
henledes til at det skal forstås som at de yder 12mdrs garanti mod de kun
krævede 6 mdr? Eller er jeg gal på den?

Anyways så har jeg selv en enkelt gang handlet ved dem, dog kun et kabinet,
men alt gik fint.

Brian

Fra : Kenneth

Dato : 03-03-10 17:23

Brian Lund wrote:
> [...]
> kunne nemt henledes til at det skal forstås som at de yder
> 12mdrs garanti mod de kun krævede 6 mdr? Eller er jeg gal på

Som sådan gælder den også for UK, men da de allerede havde
bedre betingelser, da EU loven trådte i kraft, så betyder den
ikke så meget.

De kan reklamere i helt op til 6 år over et produkt
jf. "Sale of Goods Act 1979"

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Brian Lund

Dato : 10-03-10 20:28

> [...]
> ikke så meget.
>
> De kan reklamere i helt op til 6 år over et produkt

Jamen så er der jo ingen ko på isen! Ingen grund til IKKE at købe fra UK!

Brian