Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
ATI Radeon HD4350 Grafikkort
Fra : Dennis Hartvig Schul~

Dato : 30-01-10 12:25

Hejsa

Jeg har købt et ATI Radeon HD4350 Grafikkort med 512 mb. Det er et PCI
da min AGP port kun kan køre 2x eller 4x.

Det er et ældre bundkort men det kører godt og det er med en 2.4
cpu`er.

Jeg kører win 7 men problemet er at når jeg sætter det nye graffikkort
i så bliver maskinen meget sløv. Skrivebordet kommer nok frem men det
tager lang tid og skærmen går ud og kommer igen og maskinen genstarter
flere gange og det bliver aldrig helt godt. Programmet tager lang tid
at starte op hvis de overhovedet kan.

En enkelt gang blev kortet installeret og det virkede faktisk fint. Så
fik jjeg besked om at maskinen skulle genstartes og så var det galt
igen.

Der er hentet de nyeste driver ned som skulle kunne bruges i win 7

Til sidst slukker jeg den og sætter mit gamle Geforce grafikkort i og
så kører det igen.
Nogen der har et bud på hvad der kan være galt?

Lidt om maskinen:

Bundkort SIS 645E Max 2 bundkort
Intel 2.4 cpu
2 GB DDR Ram
300 gb harddisk

Kortet burde kunne arbejde sammen med maskinen

Dennis

Fra : jk

Dato : 30-01-10 20:49

On Sat, 30 Jan 2010 11:25:15 -0800 (PST), Dennis Hartvig Schultz
<encigar@gmail.com> wrote:

> [...]
>2 GB DDR Ram
>300 gb harddisk
>
>Kortet burde kunne arbejde sammen med maskinen

I denne specifikation på 4350 PCI står:
http://www.club3d.nl/products/products_ending_page_7_with_id.cfm?product_id=213

at strømforsyningen bør være mindst 350 watt. Det står på den. Eller
den kan være tæt på færdig.
Bare et gæt. Jeg kan ikke rigtig forestille mig andet.

mvh

John

Fra : Kenneth

Dato : 31-01-10 01:18

jk wrote:
> [...]
> Eller den kan være tæt på færdig.
> Bare et gæt. Jeg kan ikke rigtig forestille mig andet.

Det er jo så afhængigt af hvad der ellers er i maskinen.

Selve grafikkortet bruger if. amd.com under 25W ved full load.
Det er jo ikke videre meget. Derfor kan det selvfølgelig
godt være et problem med hans PSU.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Joshva

Dato : 31-01-10 07:48

On 31 Jan., 01:17, "Kenneth"
<kenneth_no_more_s...@not.working.invalid> wrote:

> [...]
>
> Selve grafikkortet bruger if. amd.com under 25W ved full load.
> Det er jo ikke videre meget. Derfor kan det selvfølgelig

Jeg har en 400 watt psu i så det burde ikke være et problem. Jeg har
fjernet alt undtagen hd, cd rom og 1 blæser. Efterfølgende startede
jeg op igen og efter noget tid hvor den kørte ustabilt fik jeg
følgende fejlmedd: Skærmdriveren stoppede med at svare og er
genoprettet.

Joshva

Fra : Kurt Pedersen

Dato : 24-03-10 17:32

Hej
Du burde nok prøve at afinstallere de gamle drivere medens det gamle kort
sidder i. Isæt så det nye kort og installer driverne til det.
Trode ellers ikke at fremgangsmåden ville være nødvendig i det nye Win7, men
prøv, fejlen ligner og kan måske optræde især hvis du har hentet den sidste
nye version på nettet og altså ikke brugt den der fulgte med Win7.
mvh
Kurt

Fra : CC

Dato : 24-03-10 19:54

"Kurt Pedersen" skrev i meddelelsen
> [...]
> sidste nye version på nettet og altså ikke brugt den der fulgte med Win7.

Du skal sikkert også forbi BIOS og slå AGP porten fra