YouSee 'retter en fejl'
Fra : Ukendt

Dato : 25-01-10 19:00

Har YouSee bredbånd som kører pisse stabilt.
Normalt.
Forrige tirsdag hev jeg det fælles strømstik ud af væggen
pga. ommøblering. Denne ommøblering to til fredag
hvor stikket blev sat i igen. PC mv. startede som det skulle,
men kabelmodemmet lyset kun i "power" og så stod
"connection" blot og blinkede.
Normalt blinker denne diode kortvarigt hvorefter
4 andre også tænder og alt er OK.

Jeg tror modemmet står og venter på signal
fra serveren med er ikke sikker.

Ringer til kundesupport som siger de kan
se modem + trådløs router i deres system.

Fortæller jeg skal tjekke LAN-kabel mellem
modem og router. Alt naturligvis i orden.

Da jeg så tjekker 1 time efter telefonopkaldet
virker alt normalt....

Kan supporteren ha' genstartet noget i deres
system som vedrører mit abonnement ???

Fra : Frank Leegaard

Dato : 07-02-10 23:54

> [...]
>
> Da jeg så tjekker 1 time efter telefonopkaldet
> virker alt normalt....
>
> Kan supporteren ha' genstartet noget i deres

Næe. Du har bare langt om længe fået en IP-adresse tildelt.

--
- Frank