Hvor er hundelufterne ?
Fra : Lars Graversen

Dato : 24-01-10 19:28

Man siger der er omkring 800.000 hunde i Danmark, en hund skal luftes 2
gange om dagen som et minimum.
Hvorfor møder jeg sjældent nogen af de mange mennesker der har hund, når jeg
lufter min ?
Vi går tur hver morgen ca. 1 time, om aftenen får den en tur på ca, 3/4
time. (her kan jeg snyde hvis jeg syntes der er noget andet der er
vigtigere).
Jeg ved godt det er koldt, og har været det i lang tid, men de lange
underbuxer er opfundet, og jeg har en termo undertrøje.
Så ver jeg så fornuftig at gå i en Jagt & fiskeri forretning i efteråret og
fik en rigtig god jakke, så jeg er klædt godt på.
Jeg fryser aldrig -
jeg har godt af gåturen -
føler mig godt tilpas efter turen -
Så hvor er alle hundeejere henne ?
Lars

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-01-10 19:31

Lars Graversen formulerede spørgsmålet:

> Så hvor er alle hundeejere henne ?

Vi går 4 x om dagen så giv ikke os skylden

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 25-01-10 18:12

Hans Paulin (6310), skrev:
> Lars Graversen formulerede spørgsmålet:

> Vi går 4 x om dagen så giv ikke os skylden

Det er hvad mine max bliver luftet på et helt år,
og det er incl dyrelægebesøg

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-01-10 00:20

Pwh tastede følgende:

> Det er hvad mine max bliver luftet på et helt år,
> og det er incl dyrelægebesøg

Vi har sparet dyrlægen væk pga. finansgrisen; min kone syr selv

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 26-01-10 06:03

Hans Paulin (6310), skrev:
> Pwh tastede følgende:

> Vi har sparet dyrlægen væk pga. finansgrisen; min kone syr selv

Fornuftigt
Men du misforstår mig, de kommer ikke til behandling hos dyrelægen,
jeg udlejer dem til ham som forsøgsdyr

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-01-10 09:32

Pwh formulerede tirsdag:

> Fornuftigt
> Men du misforstår mig, de kommer ikke til behandling hos dyrelægen,
> jeg udlejer dem til ham som forsøgsdyr

Ohe!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : jopa

Dato : 24-01-10 19:42

Lars Graversen skrev:

> Hvorfor møder jeg sjældent nogen af de mange mennesker der har hund, når
> jeg lufter min ?

Jeg gider ikke i dette vejr så jeg lukker bare min ud så kan den lufte
sig selv

--
Mvh. John Paulsen

www.johns-web.dk
www.jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 24-01-10 20:22

jopa, skrev:

> Jeg gider ikke i dette vejr så jeg lukker bare min ud så kan den lufte
> sig selv

Gider ikke engang lukke mine ud i denne kulde,
de må holde sig til det bliver forår

/Jens

Fra : Sybil

Dato : 24-01-10 19:42

"Lars Graversen" <larsgrav@post1.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Så ver jeg så fornuftig at gå i en Jagt & fiskeri forretning i efteråret
> og fik en rigtig god jakke, så jeg er klædt godt på.

I går var der 9 hunde på marken, udover vores 2. Det var super hyggeligt.

Majken

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 24-01-10 19:45

Lars Graversen:
> [...]
> Så ver jeg så fornuftig at gå i en Jagt & fiskeri forretning i efteråret og
> fik en rigtig god jakke, så jeg er klædt godt på.

Jeg oplever også, i perioder, at jeg aldrig møder nogen.
Når jeg så endelig møder de sædvanlige igen, så siger de at de har gået
som de plejer, så vores veje har bare ikke krydset hinandens.
Kai

Fra : Kim2000

Dato : 24-01-10 19:51

> [...]
> Så ver jeg så fornuftig at gå i en Jagt & fiskeri forretning i efteråret
> og fik en rigtig god jakke, så jeg er klædt godt på.

Molly sparkes ud i haven om morgen (og det er ikke hver morgen hun gider),
om eftermiddagen går vi så en tur på 30-40 minutter og de fleste dage bliver
det så også til en kort tur sent aftenen. Om sommeren bliver det til en hel
del mere

Fra : Ukendt

Dato : 24-01-10 20:01

> [...]
> Så ver jeg så fornuftig at gå i en Jagt & fiskeri forretning i efteråret
> og fik en rigtig god jakke, så jeg er klædt godt på.

Du kommer ikke nok i Augustenborgskoven.

/karsten

Fra : Hm

Dato : 25-01-10 00:00

"Lars Graversen" <larsgrav@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Så hvor er alle hundeejere henne ?
> Lars

Vi er gået den modsatte vej

Hanne/ som elsker dette kolde snevejr

Fra : Pwh

Dato : 25-01-10 06:04

Hm, skrev:

> Hanne/ som elsker dette kolde snevejr

Du er sgu da ikke helt rask

/Jens (som hader kulden)

Fra : Hm

Dato : 25-01-10 16:37

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Du er sgu da ikke helt rask
>
> /Jens (som hader kulden)

Jeg føler mig ellers sådan

Hanne/ som syntes Jens er pivet

Fra : Pwh

Dato : 25-01-10 18:11

Hm, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg føler mig ellers sådan

Skulle ikke forbavse mig

> Hanne/ som syntes Jens er pivet

I den retning er jeg.
Savner at kunne ligge ude i haven, gå tur i shorts,
slippe for at skulle børste salt ud af hundepoter, ect.
Kan for min død intet posetivt se ved vinteren,
bortset fra at den gør at man glæder sig til foråret

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-01-10 00:35

Pwh har bragt dette til os:

> Skulle ikke forbavse mig

> I den retning er jeg.
> Savner at kunne ligge ude i haven, gå tur i shorts,

Dét ka du da stadig!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 26-01-10 06:05

Hans Paulin (6310), skrev:
> Pwh har bragt dette til os:

> Dét ka du da stadig!?

*ROFL*

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 26-01-10 13:09

> Pwh har bragt dette til os:

> Dét ka du da stadig!?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Tja, han får jo nok bare en vis lighed med en " SMØLF "

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 26-01-10 13:11

Benny Mortensen skrev den 26-01-2010:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Tja, han får jo nok bare en vis lighed med en " SMØLF "

Hvis han ikke allerede har det i forvejen!?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 26-01-10 19:14

Hans Paulin (6310), skrev:

> Hvis han ikke allerede har det i forvejen!?

Han er en smølf

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-01-10 09:22

> Han er en smølf
>
> /Jens

Så tror da pokker du ikke har snor på hundene ))

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 27-01-10 09:55

Benny Mortensen, skrev:

> Så tror da pokker du ikke har snor på hundene ))

Eller dem på mig

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-01-10 11:21

> Eller dem på mig
>
> /Jens

He He, du kunne jo højst virke som vedhæng til halsbåndet.

M.V.H....Benny..

Fra : Hm

Dato : 27-01-10 11:43

> Dét ka du da stadig!?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

nej, for Jens er jo pivet

Hanne/ som vil gå en tur i det dejlige vejr.

Fra : Dadyw

Dato : 25-01-10 08:39

Lars Graversen skrev:
Min Labrador bliver luftet 4 gange (af og til 5) om dagen. Jeg behøver
ikke huske på det, for Kenzo kommer og rykker for turene næsten på
klokkeslet.
Hilsen
Leif