hundehår
Fra : John T.

Dato : 24-01-10 11:39

Hej
Jeg har spurgt tidligere, angående min hund (Labrador)
fæller så forfærdeligt, men der kunne jo godt være
kommet noget godt siden jeg var inde sidst.
Mikki er godt et år gammel, han får gullerødder
hvidløgpille samt fiskeolie daglig.
Bliver børstet en til to gange om dagen, men jeg kan blive
ved !!
Venlig hilsen Lisa

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-01-10 11:42

John T. har bragt dette til verden:
> [...]
> Mikki er godt et år gammel, han får gullerødder
> hvidløgpille samt fiskeolie daglig.
> Bliver børstet en til to gange om dagen, men jeg kan blive

Er dét ikke meget "normalt"?

Vi har osse hår allevegne; i salaten, i køleskabet - U name it!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 24-01-10 18:52

Hans Paulin (6310), skrev:

> Vi har osse hår allevegne; i salaten, i køleskabet - U name it!

Mad uden hundehår smager faktisk slet ikke af noget

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 24-01-10 19:19

Pwh forklarede den 24-01-2010:

Fra : Kim2000

Dato : 24-01-10 11:48

"John T." <nn@nn.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Mikki er godt et år gammel, han får gullerødder
> hvidløgpille samt fiskeolie daglig.
> Bliver børstet en til to gange om dagen, men jeg kan blive

Min yngste har engang leget med fars barbermaskine og vovse i sommervarmen.
Det var lidt pinligt at gå tur med Molly i et stykke tid. Jeg ved ikke om
det er en mulighed

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 24-01-10 14:18

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "John T." <nn@nn.dk> skrev i meddelelsen
>
> Min yngste har engang leget med fars barbermaskine og vovse i
> sommervarmen. Det var lidt pinligt at gå tur med Molly i et stykke tid.
> Jeg ved ikke om det er en mulighed

og du benyttede ikke muligheden for at tage nogle billeder der kunne bruges
mange år fremover?

PS: Stakkels hund, eller måske netop ikke, da det jo var varmt.

--
Uffe Bærentsen

Fra : Kim2000

Dato : 24-01-10 16:29

"Uffe Bærentsen" <leiti_NOSPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> og du benyttede ikke muligheden for at tage nogle billeder der kunne
> bruges mange år fremover?

Godt spørgsmål, jeg tror lige jeg tjekker kameraet. Jeg mener jeg tog nogle
af den et par dage efter, da jeg kunne smile lidt mere af det.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-01-10 20:26

"John T." <nn@nn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mikki er godt et år gammel, han får gullerødder
> hvidløgpille samt fiskeolie daglig.
> Bliver børstet en til to gange om dagen, men jeg kan blive

Jeg har også hundehår alle vegne...

Sommetider prøver jeg at grave lidt i dem..

Sidste gang, var jeg heldig....

Jeg fandt en hund )

M.V.H....Benny..

Fra : Dadyw

Dato : 25-01-10 08:36

John T. skrev:
> [...]
> Mikki er godt et år gammel, han får gullerødder
> hvidløgpille samt fiskeolie daglig.
> Bliver børstet en til to gange om dagen, men jeg kan blive

Min Labrador på 13 måneder fælder også. Af og til er det meget - andre
gange er det ikke så meget.
Men det er fantastisk, at man, når man slår et æg ud, kan finde hundehår
i det. Hvad med at støvsuge din Hund?
Hilsen
Leif

Fra : HSLK

Dato : 27-01-10 12:47

John T. kom med følgende:
> [...]
> Mikki er godt et år gammel, han får gullerødder
> hvidløgpille samt fiskeolie daglig.
> Bliver børstet en til to gange om dagen, men jeg kan blive

Hejsa

Vi havde også en gang en lab han fællede to gange om året første halv
år og andet halv år :D

Vi fik så et råd om at give ham flyde D vitaminer i hans mad og det
hjalp så fællde han kun for- og efterår måske det kan hjælpe dig.

Knus Henriette.