Nvidia Cloning i Win7 => Out of Range fejl
Fra : Morten Seeberg

Dato : 24-01-10 11:43

Jeg har et EN7600GT på WIndows 7 64bit i et clone-screen setup der kører
1280x720 60hz (via DVI-VGA convertere), og det har virket fint på Vista
32bit, Win7 32bit Beta både via MS native og Nvidia drivere.

For nyligt opgraderede jeg så til Win7 Final 64bit, og siden er jeg stødt på
et irriterende problem.

Jeg kan køre begge skærme i 1280x720 60Hz individuelt (både via Win7 og
Nvidia opsætning), men hvis jeg beder Windows 7 (via deres "opløsnings
tool") om at clone billeder, så blanker begge skærme ud og brokker sig over
"Out of Range" (ligesom hvis man sætter en frekvens op som ikke kan lade sig
gøre). Men jeg ved de begge kan individuelt.
Jeg kan også sætte extended desktop/udviddet skrivebord op og have begge
skærme kørende i 1280x720 uden problemer.

Har prøvet følgende drivere:

- What ever version win7 came with
- 8.16.11.9107 via windows update (nvidia calls this 191.07)
- 196.21 from Nvidia website

Nogen idéer/hjælp/forslag?