TDC Spammer og de Begrænsede Begavede!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-10 14:24

Undskyld Headeren,men jeg er lidt vred!

Hvorfor bliver folk kaldt for E-Mail spammere hvis de dobbelt poster
i nyhedsgrupperne og sender en cancel? Og hvorfor bliver folk kaldt E-mail spammere
hvis de poster materiale i de Binære nyheds grupper?

Kan folk ikke finde ud af forskellen på nntp og email?

Igen det samme lort med at folk der bruger usenet bliver kaldt pedofile!

Og jeg har været cølibat siden jeg var 19 og indtil nu!
(Bortset fra at jeg blev voldtaget i forbindelser med noget hypnose og emdr
af både kvinder og mænd som 25-27 årig)
--
Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
http://groups.google.dk/group/alt.politics/msg/d391046c6fd88d84?hl=da&dmode=source

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-01-10 14:41

Peter Nicolaysen skriver:

> Undskyld Headeren,men jeg er lidt vred!

Åbenbart så vred at du mener at er bør diskuteres i en gruppe
omhandlende internetudbydere?

Klaus

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-10 17:57

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i meddelelsen
> Peter Nicolaysen skriver:

> Åbenbart så vred at du mener at er bør diskuteres i en gruppe
> omhandlende internetudbydere?

?
Er der nogen speciel grund til den negative tone jeg bliver udsat for?
Jeg vil meget gerne vide det? Om der er enten nogen der går og sviner
mig til eller jeg selv er blevet sat til det på et tidspunkt?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-01-10 18:31

Peter Nicolaysen skriver:

> Er der nogen speciel grund til den negative tone jeg bliver udsat for?

Hvilken ralation har dine kvaler til en gruppe omhandlende
internetudbydere?

> --
> Pnic/Allah-25-04-1973-Taurus/WalnutTreeBorn-Sandgaardsvej/Kjellerup/Jutland/Denmark
> [...]

5 linjer i en signatur.

Helt ærligt, for det første skriver du et dybt off topic indlæg i en
nyhedsgruppe, dernæst har du en signatur der bryder retningslinjerne.

Tror du selv der er en grund til at du er lidt udsat?

Klaus

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-10 18:41

> [...]
> nyhedsgruppe, dernæst har du en signatur der bryder retningslinjerne.
>

> Tror du selv der er en grund til at du er lidt udsat?

Quote Fuck!

Spis din taber kvæler! Seroquell!
Og få sukkersyge så medicinal industrien kan tjene penge på insulin!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-10 19:08

"Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev i meddelelsen

> [...]
>>
> Quote Fuck!
>
> Spis din taber kvæler! Seroquell!
> Og få sukkersyge så medicinal industrien kan tjene penge på insulin!

Og, nej jeg er ikke et medlem af lægestanden og har ikke aktier i medicinal
industrien!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-01-10 23:46

Peter Nicolaysen skrev:

>Og, nej jeg er ikke et medlem af lægestanden og har ikke aktier i
>medicinal industrien!

Men det tyder på at den tjener masser af penge på dig.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Hauge

Dato : 21-01-10 23:49

Ivan V. Klattrup skrev:
> Men det tyder på at den tjener masser af penge på dig.

Nej det gør det jo egentligt ikke, da han tydeligvis *ikke* tager sin
medicin.

Mvh Hauge

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-01-10 22:32

Peter Nicolaysen skriver:

> Quote Fuck!

Du er vitterligt summere end vådt bølgepap!

Klaus

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-01-10 20:06

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>5 linjer i en signatur.

Der er nu seks, der er også en tom linje.
--
Kerim
http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-10 20:40

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Der er nu seks, der er også en tom linje.
> --
> Kerim
> http://www.facebook.com/kerim.ellentoft

Ja, kontoen også!

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-01-10 23:58

"Peter Nicolaysen" skrev i en meddelelse
> Ja, kontoen også!

Reglen for signaturer siger max 4 linier

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 22-01-10 16:55

On Thu, 21 Jan 2010 23:57:53 +0100, "Jan Vestergaard"
<jan@jve.invalid> wrote:

> Reglen for signaturer siger max 4 linier

Du har ret... Men din egen er 5.

0> --
1> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
2> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
3> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen
4>
5>

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-01-10 13:01

Jan Vestergaard skrev:

>Reglen for signaturer siger max 4 linier

Hvilken regel ?

jeg kender kun til en retningslinje der siger det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-01-10 14:57

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvilken regel ?

> jeg kender kun til en retningslinje der siger det.

Reglen om hvad retningslinjen siger.

--
Bertel

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-01-10 18:43

On Thu, 21 Jan 2010 17:56:47 +0100, "Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx
(ROT13)> wrote:

> Er der nogen speciel grund til den negative tone jeg bliver udsat for?

Du er sur og poster off-topic.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 21-01-10 18:58

"Asbjorn Hojmark" <Asbjorn@Hojmark.ORG> skrev i meddelelsen

> Du er sur og poster off-topic.
>
> -A
> --
> http://www.hojmark.org/

sur?(Sandt nok men ikke på Klaus D. Mikkelsen)? off-topic?

Fra : Bæ9

Dato : 21-01-10 16:20

"Peter Nicolaysen" <cavp@rznvy.qx (ROT13)> skrev

> Undskyld Headeren,men jeg er lidt vred!

og

> Og jeg har været cølibat siden jeg var 19 og indtil nu!

explains