Telenor VDSL
Fra : Hippo

Dato : 19-01-10 12:30

Er der nogen af jer der ved om der er udsigt til at telenor får vdsl i
nærmeste fremtid?, jeg har været kunde hos dem i så mange år at jeg
nødigt vil til at skifte til fullrate.

Fra : Henning

Dato : 19-01-10 16:25

On Tue, 19 Jan 2010 12:30:20 +0100, Hippo <no@no...inv> wrote:

>Er der nogen af jer der ved om der er udsigt til at telenor får vdsl i
>nærmeste fremtid?, jeg har været kunde hos dem i så mange år at jeg
>nødigt vil til at skifte til fullrate.

Hvorfor "nødig skifte"? Får du jule- og takkekort fra Telenor? Næppe -
det er da bare at shoppe rundt efter det bedste tilbud

Fra : Hippo

Dato : 26-01-10 12:13

Henning skrev:
> On Tue, 19 Jan 2010 12:30:20 +0100, Hippo <no@no...inv> wrote:
> Hvorfor "nødig skifte"? Får du jule- og takkekort fra Telenor? Næppe -
> det er da bare at shoppe rundt efter det bedste tilbud

Fordi det virker og det er langt fra hvad naboerne overlever hos andre
udbydere, har da fået "gratis" mobilbredbånd i 6 mdr. i julegave der men
nej det er ikke det som gør jeg ikke vil skifte :)

Hvis de nu fik det indenfor nogle få måneder ville det være dumt at gå
ud og betale oprettelsesgebyr et andet sted.

Men hvis det går et år mere, gider jeg ikke vente.
Mvh Hippo

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-10 10:53

On 19 Jan., 16:25, Henning <no.m...@all.invalid> wrote:

> Hvorfor "nødig skifte"? Får du jule- og takkekort fra Telenor? Næppe -
> det er da bare at shoppe rundt efter det bedste tilbud

Tjaa, deres router er jo ikke fejlfri, og opleveret hastighed kan
variere meget.. Fx download er næsten aldrig over 2Mbit med mindre man
bruger download manager der henter med fx 10forbindelser på en gang.

Fra : Jesper Lund

Dato : 22-01-10 00:33

Bjarke Hansen wrote:

> Tjaa, deres router er jo ikke fejlfri, og opleveret hastighed kan
> variere meget.. Fx download er næsten aldrig over 2Mbit med mindre man
> bruger download manager der henter med fx 10forbindelser på en gang.

Har du prøvet at få sat Fullrate routeren i bridge mode og bruge din egen
router?

--
Jesper Lund