Helårscamping nordsj, med mulighed fo
Fra : ER

Dato : 18-01-10 19:32

Nogen der kender en sådan? Lidt akut til en der skal ha et sted at bo.

mvh Erik

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-10 21:41

Hytter plejer nu ikke at være helt billige. Hvis det kun er en enkelt person
kan man nok forhandle sig til en god pris på et hotel, man skal nok bare
undgå de helt store. Januar plejer at være en kedelig måned for hotellerne.

Per.

Fra : Per Jensen

Dato : 18-01-10 22:20

"ER" <dsl386121a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der kender en sådan? Lidt akut til en der skal ha et sted at bo.

Engang, jeg blev sur på konen, lejede jeg en hytte på Absalon camping
nord for København. Den kan du finde på nettet.

Efter et par dage tilgav jeg hende og skyndte mig hjem til min eget 60"
fladskærm, PC med internet og min lune bløde seng.
Så kunne hun lære det.

--
Hilsen Per

Fra : Jørgen L.

Dato : 18-01-10 22:37

"ER" <dsl386121a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der kender en sådan? Lidt akut til en der skal ha et sted at bo.
> mvh Erik

Hornbæk camping

--
Hilsen Jørgen
Toyota Landcruiser 3,0 D-4D & LMC Lord Ambassador 560 RD

Fra : ER

Dato : 19-01-10 01:00

ER skrev:
loool takker, er nu ikke til mig, og sku heltst være noget mere permanent.

Og hvor man må ha en kat med.

Lar beskederne gå videre

mvh erik