Skal man bare lade hunden sove ??
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 18-01-10 02:14

Hej !

Der er tidspunkter, hvor hunden kommer med sit legetøj og gerne vil lege --
andre gange vil den ikke når jeg har lyst --- det er måske meget normalt.
Men når den ligger og sover, er den så "fredet" ?? Den ligger der og ser så
sød ud og giver måske nogle "hyggelige" sovelyde fra sig --- så kan det være
svært at lade være med at ligge sig ved siden af den og "nusse" / stryge den
over pelsen, men er det forkert / egoistisk ?? skal man lade den sove til
den vågner eller vi skal ud og gå tur (når det passer ind i mit program).
Med andre ord: Har hunden krav på et "privatliv", så jeg må "nøjes" med at
kærtegne den, når dem selv kommer hen til mig ??
Med venlig hilsen
Hans

Fra : hanzen

Dato : 18-01-10 11:41

"Hans Mikkelsen" <bkfoto3@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit program). Med andre ord: Har hunden krav på et "privatliv", så jeg må
> "nøjes" med at kærtegne den, når dem selv kommer hen til mig ??

Forestil dig at Danmark er i VM finalen.
Og er foran.
10 minutter før tid kommer hunden og vil lege.
Går du så ud og leger med den?

--

hilzen
hanzen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 18-01-10 13:05

hanzen:
> "Hans Mikkelsen" <bkfoto3@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Forestil dig at Danmark er i VM finalen.
> Og er foran.
> 10 minutter før tid kommer hunden og vil lege.
> Går du så ud og leger med den?

Hvad er "VM finalen"?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : hanzen

Dato : 18-01-10 14:29

> hanzen:

> Hvad er "VM finalen"?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Det får du at vide til sommer.
det var bare et eksempel
--

hilzen
hanzen

Fra : Frank Leegaard

Dato : 18-01-10 18:20

hanzen wrote:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Det får du at vide til sommer.
> det var bare et eksempel

Du mener altså du sover og drømmer at vi nu er på vej i finalen og så kommer
den satans køter og vil gå tur?

--
- Frank

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 19-01-10 01:11

hanzen frembragte:

> Det får du at vide til sommer.
> det var bare et eksempel

Hæ hæ

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 18-01-10 18:27

hanzen, skrev:

> Forestil dig at Danmark er i VM finalen.
> Og er foran.
> 10 minutter før tid kommer hunden og vil lege.
> Går du så ud og leger med den?

Jeg ville, men nu rager fodbold mig også en høstblomst

/Jens

Fra : Pwh

Dato : 18-01-10 18:33

Hans Mikkelsen, skrev:
> Hej !
>
> Der er tidspunkter, hvor hunden kommer med sit legetøj og gerne vil
> lege -- andre gange vil den ikke når jeg har lyst --- det er måske
> meget normalt.

Mine hunde er altid friske på at lege, skal ikke spørge dem to gange

> [...]
> skal ud og gå tur (når det passer ind i mit program). Med andre ord:
> Har hunden krav på et "privatliv", så jeg må "nøjes" med at kærtegne

Jeg vil mene at hunden har krav på at man respekterer den som et
selvstændigt individ, sådan behandler jeg da mine.
Mht at forstyrrer når de sover gør jeg det ikke, slet ikke hvis de
ligger og drømmer, alt for sjovt at hører på
Ligger de i sofaen klods op af mig og småblunder kan jeg da
godt finde på at nufle dem lidt, vil de ligge i fred kan de bare
humme sig hen et andet sted

/Jens

Fra : Hm

Dato : 20-01-10 19:50

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ligger de i sofaen klods op af mig og småblunder kan jeg da
> godt finde på at nufle dem lidt, vil de ligge i fred kan de bare

Ja, Jens jeg kunne ikke have skrevet det bedre

Hanne/ som er helt enig med Jens !!

Fra : Pwh

Dato : 20-01-10 20:26

Hm, skrev:

> Ja, Jens jeg kunne ikke have skrevet det bedre

Self kunne du det

> Hanne/ som er helt enig med Jens !!

Det er du jo altid

/Jens (som også altid er enig med Jens)

Fra : Hm

Dato : 21-01-10 18:47

> Self kunne du det

> Det er du jo altid
>
> /Jens (som også altid er enig med Jens)

Hanne/ som selvfølgelig syntes Jens har ret

Fra : Pwh

Dato : 24-01-10 18:50

Hm, skrev:

> Hanne/ som selvfølgelig syntes Jens har ret

Os Schæferejere må jo holde sammen

/Jens (som har en hel halv schæfer)

Fra : jopa

Dato : 24-01-10 19:46

Pwh skrev:

> Os Schæferejere må jo holde sammen

De hunde burde forbydes.
De er både lumske grimme og værre en Muskelhunde

--
Mvh. John Paulsen

www.johns-web.dk
www.jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 24-01-10 21:16

jopa, skrev:

> De hunde burde forbydes.
> De er både lumske grimme og værre en Muskelhunde

Misundelse er en grim ting

/Jens (hvis halvschæfer vil lege med bold NU)

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-01-10 07:10

> [...]
> mit program). Med andre ord: Har hunden krav på et "privatliv", så jeg må
> "nøjes" med at kærtegne den, når dem selv kommer hen til mig ??

Ja.

M.V.H....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 07-03-10 21:46

On Mon, 18 Jan 2010 02:13:44 +0100, "Hans Mikkelsen" <bkfoto3@mail.dk>
wrote:

>Med andre ord: Har hunden krav på et "privatliv", så jeg må "nøjes" med at
>kærtegne den, når dem selv kommer hen til mig ??

Det mener jeg klart den har, men mine kan nu sagtens sove trygt videre
selvom de bliver nusset.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk