Er den gal med Sunsite-serveren?
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-01-10 09:25

Hej

Siden i går aftes er der gået adskillige timer med at få
indlæg igennem via Sunsites server: news.dotsrc.org

--
Herluf :·)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-01-10 10:07

Herluf Holdt, 3140 skrev:

> Siden i går aftes er der gået adskillige timer med at få
> indlæg igennem via Sunsites server: news.dotsrc.org

Har lige testet. Det gik lynhurtigt med at hente headere - knap
7'000 i alt.usage.english

Jeg hentede ikke bodies fordi det ikke er min primære newsserver.

--
Bertel

Fra : Jens Jensen

Dato : 13-01-10 10:37

Herluf Holdt, 3140 skrev, Den 13-01-2010 09:24:
> Siden i går aftes er der gået adskillige timer med at få
> indlæg igennem via Sunsites server: news.dotsrc.org

news.dotsrc.org opfører sig i hvert flad ikke som den plejer. Normalt
går der kun nogle sekunder fra jeg poster et indlæg til jeg kan hente
det. Men nu er der gået over 15 min uden at indlægget er dukket op
hverken på news.dotsrc.org eller på news.tele.dk.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-01-10 12:15

"Herluf Holdt, 3140" skrev i en meddelelse
> Siden i går aftes er der gået adskillige timer med at få
> indlæg igennem via Sunsites server: news.dotsrc.org

Ja - jeg oplevede det samme tirsdag aften, hvor der gik flere timer, før
et sendt svar kunne ses.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-01-10 12:23

"Jan Vestergaard" <> skrev i en meddelelse
> Ja - jeg oplevede det samme tirsdag aften, hvor der gik flere timer,
> før et sendt svar kunne ses.

Dette svar kom du frem indenfor et par minutter

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 13-01-10 12:58

Jan Vestergaard skrev:

> Ja - jeg oplevede det samme tirsdag aften, hvor der gik
> flere timer, før et sendt svar kunne ses.

Og her ved middagstid, kom der pludselig enkelte indlæg
igennem, også fra andre servere i ind- og udland, men der
mangler stadig indlæg *fra* Sunsite, både i egen server,
news.dotsrc.org, i Googlegroups, og på andre servere.

--
Herluf :·)

Fra : Erik Olsen

Dato : 13-01-10 19:23

Herluf Holdt, 3140 wrote:

> Siden i går aftes er der gået adskillige timer med at få
> indlæg igennem via Sunsites server: news.dotsrc.org

Jeg sendte en serie indlæg ca. kl. 18.30 i går, men de var alle kommet
igennem da jeg lukkede ned lidt over kl. 22.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Georg Sluyterman

Dato : 13-01-10 20:12

Herluf Holdt, 3140 wrote, On 2010-01-13 09:24:
> Hej
>
> Siden i går aftes er der gået adskillige timer med at få
> indlæg igennem via Sunsites server: news.dotsrc.org

Der var lidt knas i går med en partition der rendte fuld. Hvis der
fortsat er problemer må du meget gerne sende en e-mail til staff@dotsrc.org.

--
Venlig hilsen
Georg Sluyterm