Nytår
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 06-01-10 10:07

Godt Nytår alle sammen (hvor mange ???)

Edwin

Som altid er på jagt efter opgaver/freelance job inden for Autocad,
Inventor, Mastercam, Alphacam, CNC programmering ect.

Fra : Leo Jensen

Dato : 06-01-10 02:40

On 6 Jan., 10:06, "Edwin Elowsson" <ed...@it.dk> wrote:
> Godt Nytår alle sammen (hvor mange ???)

I dk.sport.cykling har vi lige lave en folketælling, og inkl. de
kiggere, der ville lave et indlæg, kom vi op på kun 50 mand. Herinde
er der markant mere stille, så mon ikke der kun er 15-20 mand
herinde ??

MVH Leo - God til og glad for SolidWorks, men mit nuværende job plager
mig med Inventor...

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 06-01-10 13:18

"Leo Jensen" <leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

>herinde ??

>MVH Leo - God til og glad for SolidWorks, men mit nuværende job plager

Jeg afløser dig gerne

Fra : Leo Jensen

Dato : 06-01-10 06:23

On Jan 6, 1:18 pm, "Edwin Elowsson" <ed...@it.dk> wrote:

> Jeg afløser dig gerne

Ellers tak, resten af jobbet er helt i top, og jeg bruger det ikke
mere end et par timer om ugen...

Leo

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 06-01-10 15:14

> [...]
>
> Jeg afløser dig gerne

>Ellers tak, resten af jobbet er helt i top, og jeg bruger det ikke

Selv et par timer om ugen er ok

er der kundig og mig her ???

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-01-10 18:13