Summarum 3.5.2
Fra : PeterL

Dato : 03-01-10 06:57

Er der nogen der har exe-filen til professional-udgaven (jeg troede
jeg havde gemt den, men kan ikke finde den)?
Jeg har opgraderet til 3.6 og Win 7 på samme tid. Desværre har jeg så
fået et problem med pdf-fakturaer, men jeg ved ikke om det skyldes
Summa 3.6 eller Win 7. Derfor vil jeg gerne lige prøve at "negradere"
til Summa 3.5.2 igen.

Hvis en venlig sjæl vil sende Summa352.exe til mig, så kan det ske på
"pqnpqn@gmail.com".
Jeg skriver her igen når jeg har fundet løsningen på mit problem, hvis
det er Summa 3.6 er det jo på sin plads at advare mod den indtil Visma
har rettet en evt. fejl.

Venlig hilsen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 03-01-10 21:25

"PeterL" <pqnpqn@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>Jeg skriver her igen når jeg har fundet løsningen på mit problem, hvis
>det er Summa 3.6 er det jo på sin plads at advare mod den indtil Visma

Hehe, jeg havde heller ikke installationsfilen til 3.52 liggende, men jeg
var så fræk at prøve at hente den med her
http://www.summarum.dk/Summa352.exe og det virkede sgu

Fra : Allan Soerensen

Dato : 03-01-10 21:28

"Allan Soerensen" <nospame@nospame.nospame> skrev i en meddelelse

.... måske kan du så besvarrer det spørgsmål jeg postede 22-12-2009, nemlig
om et regnskab kan flyttes fra V3.6 tilbage til V3.52?

Ja-ja, jeg kunne bare sætte mig ned og prøve, men i øjeblikket er der meget
andet der skal laves

Fra : PeterL

Dato : 03-01-10 16:52

On 3 Jan., 21:28, "Allan Soerensen" <nosp...@nospame.nospame> wrote:
> [...]
> om et regnskab kan flyttes fra V3.6 tilbage til V3.52?
>
> Ja-ja, jeg kunne bare sætte mig ned og prøve, men i øjeblikket er der meget

Først mange tak Allan, det virker.
Jeg har nu afinstalleret 3.6 og puttet 3.5.2 på igen.
Regnskabet virker fint, de har samme format så ingen eksport/import er
nødvendig.
Boot dog din pc inden 3.5.2 startes igen.

Nå men det løste desværre ikke mit problem med "eDocPrinter PDF
Pro" (version 6.34 Build 5032).
Jeg kan stadig ikke sende fakturaer ud via den, så jeg tror ikke der
er Summa 3.6 den er gal med, nok næremere Win 7.
Det virkede sidst jeg sendte fakturaer, men da var min pc med Win
Vista.
På Win 7 kan jeg heller ikke se min "Summa_PDF" som printer, det kunne
jeg i Vista. Dog dukker den op i printerdialogboksen, men virker
desværre ikke.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-01-10 19:37

> Nå men det løste desværre ikke mit problem med "eDocPrinter PDF
> Pro" (version 6.34 Build 5032).
> Jeg kan stadig ikke sende fakturaer ud via den, så jeg tror ikke der
> er Summa 3.6 den er gal med, nok næremere Win 7.

Det virker fint på min Windows 7.
Prøv at geninstallere den, og husk at lægge koder på før du laver printer
"Summa_PDF"

Mvh Maria

Fra : PeterL

Dato : 19-01-10 11:47

On 9 Jan., 19:36, "Maria Frederiksen" <m...@easyfrag.dk> wrote:

> Det virker fint på min Windows 7.
> Prøv at geninstallere den, og husk at lægge koder på før du laver printer
> "Summa_PDF"
>
> Mvh Maria

Jeg har afinstalleret "eDocPrinter PDF Pro" og hentet den nyeste.
Det fik det til at virke igen, dog viser Win 7 stadig ikke alle
"printere", men skidt - bare det virker.
Man kan således godt vælge diverse printere i udskrivningsdialogen,
det er kun i kontrolpanelet de ikke vises.