Når hunde gør noget forkert...
Fra : MariaH

Dato : 01-01-10 20:04

Her i julen sad vi nogle stykker og snakkede hund. Og hvad vi gjorde når
hunden gør noget den ikke må. Feks. bider i møbler.
Jeg blev lidt rystet da en sagde at man skulle binde hunden til det møbel
som den bider i i en ca. 14 dage, og hver gang man går forbi skulle man sige
"fy" eller "det må du ikke" eller "nej".

Jeg har aldrig hørt om man skal binde hunden til det den gør forkert.

Er der nogen af jer som bruger den metode?

Hvis vi tager hunden i noget den gør forkert, plejer vi bare at sige nej, og
prøve at aktivere den så den ikke gør tingen igen.

--
Maria

Fra : jopa

Dato : 01-01-10 22:36

MariaH skrev:

> Hvis vi tager hunden i noget den gør forkert, plejer vi bare at sige nej, og
> prøve at aktivere den så den ikke gør tingen igen.

Jeg tror du er den fornuftigste af dem der var sammen Juleaften

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Pwh

Dato : 02-01-10 13:36

MariaH, skrev:
> [...]
> møbel som den bider i i en ca. 14 dage, og hver gang man går forbi
> skulle man sige "fy" eller "det må du ikke" eller "nej".

Forhåbentligt ikke nogen af dine venner der opfører sig på den perverse måde.

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-10 17:39

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvis vi tager hunden i noget den gør forkert, plejer vi bare at sige nej,
> og prøve at aktivere den så den ikke gør tingen igen.

De jokede da forhåbenligt...

Kasper