Filmtitel, hjælp!
Fra : Jacob Bechmann

Dato : 28-12-09 01:39

Hej

Jeg søger tiltlen på en fil fra slutningen af 1980´erne til 1995 ca.

Jeg kan ikke huske så meget om filmen udover at den fandler om en hvid
drenge der bliver væk/kidnappet i den sydamerikanske junglen, han
vokser så op sammen med de infødte og først efter mange år 10 -15 år
finder hans forældre ham... filmen forgår i og omkring amazonfloden og
den sudamerikanske jungel.

Mener at faren var i sydamerika for at arbejde med noget byggeri eller
minedrift?

Håber der er en der sidder med hviden om hvad denne film måtte hedde.

Mvh
Jacob

Fra : Morten Wartou

Dato : 28-12-09 10:53