Kan jeres hund pakke op?
Fra : Ukendt

Dato : 27-12-09 20:56

Hej..

http://rapzak.mine.nu/jason/Christmas%20card.wmv

Det er nu fra sidste juls advents kalender, han er mere øvet i år :)

Kasper

Fra : battlefields

Dato : 28-12-09 19:46

"Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse
> Hej..
>
> http://rapzak.mine.nu/jason/Christmas%20card.wmv
>
> Det er nu fra sidste juls advents kalender, han er mere øvet i år :)
>
> Kasper

Hej
Haha, det er han da godt nok god til, men nu er han jo også en Labrador!!!
HIlsen Vibeke og de 3 labber.

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-09 20:21

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> "Kasper" <Tjae> skrev i en meddelelse

> Hej
> Haha, det er han da godt nok god til, men nu er han jo også en Labrador!!!
> HIlsen Vibeke og de 3 labber.

Han var endnu bedre i år ;)

Kasper

Fra : MariaH

Dato : 28-12-09 23:40

YES YES min gravhund kan godt pakke julegaver op

--
Maria

Fra : hanzen

Dato : 29-12-09 13:44

> [...]
>
> http://rapzak.mine.nu/jason/Christmas%20card.wmv
>
> Det er nu fra sidste juls advents kalender, han er mere øvet i år :)

Min tidligere svigermor havde en Cocker der kunne pakke guldkarameller ud -
og spise dem - uden at ødelægge papiret.
--

hilzen
hanzen