regler Triominos
Fra : MariaH

Dato : 22-12-09 21:01

Hej

Er der nogen som har regler eller kender reglerne til spillet triominos?

--
Maria

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 23-12-09 13:28

"MariaH" <m_h_k79@hotmail.com> writes:

> Er der nogen som har regler eller kender reglerne til spillet triominos?

Her er de på engelsk:
http://www.domino-games.com/domino-rules/tri-ominos.html

Hvis man ikke er til alt det med point, kan man bare spille med at den
der bliver først færdig vinder. Altså at den med tre femmere starter
(eller tre firere - tre treere etc.) og så er det næstes tur.
Vedkommende lægger en brik hvis han kan, ellers trækker han brikker
indtil han kan. Og når han så har lagt en brik er det næstes tur. Når
en spiller ikke har flere brikker har han vundet.

Mvh Trine

--
Så er vi klar med juletræer, pyntegrønt, havenisser, skulpturer,
Gjøltrolde, lys, gaveideer, Willow Tree, kurve og meget andet!

Fra : MariaH

Dato : 23-12-09 14:12

> [...]
> indtil han kan. Og når han så har lagt en brik er det næstes tur. Når
> en spiller ikke har flere brikker har han vundet.

Hej Trine.

Tusind tak, så må jeg lige finde en der kan hjælpe mig med at oversætte

--
Maria

Fra : Lars Raaby

Dato : 23-12-09 20:04

Google er din ven http://translate.google.dk/?hl=da&tab=wT#

--

Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : MariaH

Dato : 24-12-09 10:59

> Google er din ven http://translate.google.dk/?hl=da&tab=wT#

Ja og det bliver noget være shit, for at sige det rent ud.
--
Maria