Så er den gal med Siri igen
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-12-09 18:35

Lige lidt om Siris weekend.

Lørdag aften klipper jeg klør på hende og da hun er MEGET kilden under
tæerne trak hun poten til sig og jeg klippede forkert. Resultat: Det
stokholmske blodbad i hele hytten og det ser altså meget drabeligt ud
i sneen med blod over det hele!

Men søndag gik det så helt galt. Vi ved ikke lige hvad der gik galt,
men pludselig haltede hun ret kraftigt på venstre bagben. Hun kom ind
og fik noget ekstra smertestillende og vi fik en rolig nat. I nat
engang var jeg oppe og der gik hun helt normalt. I morges da jeg
ringede til dyrlægen var det så HØJRE ben hun ikke ville støtte på!

Inden vi kom til dyrlæge nåede hende og Ellen dog lige at vælte
juletræet!

Hun var glad og logrende da vi gik ind til dyrlægen, hun synes de er
rigtig søde. Efter en meget grundig undersøgelse konkluderede
dyrlægen, at det er hendes
spondylose/diskosprolaps/lumbo-sacral-syndrom der er skyld i det.

Så der er ikke andet at gøre end at håbe at det går lige så hurtigt
over denne gang som sidste gang og ellers er det den tunge vej.

Men da vi nu alligevel var ved dyrlægen blev hun lige tjekket igennem
og fik sine vaccinationer. Så en halv times konsultation med
vaccination, tjek af billeder, vaccination, recept og det hele: 647
kroner.

Det er nu en god dyrlæge vi har os.

Nu ligger Siri inde i stuen - somme tider halter hun, somme tider
løber hun rundt og andre gange har hun svært ved at rejse sig. Nu
sætter vi hende op i medicin og hvis ikke det har virket efter jul...

Men rigtig god jul til jer alle sammen, både to- og firbenede.

Mvh Siri og Trine

--
Så er vi klar med juletræer, pyntegrønt, havenisser, skulpturer,
Gjøltrolde, lys, gaveideer, Willow Tree, kurve og meget andet!

Fra : Hm

Dato : 21-12-09 21:17

> Men rigtig god jul til jer alle sammen, både to- og firbenede.
>
> Mvh Siri og Trine

Tak i lige måde - håber hun snart er "fræk" igen.

Også god jul til resten af gruppen

Hanne/ der ligesom hunden kan lide snevejr

Fra : Pwh

Dato : 22-12-09 22:51

Hm, skrev:

> Hanne/ der ligesom hunden kan lide snevejr

Både dig og din hund er meget mærklige

/Jens (som er helt normal og med helt normale hunde)

Fra : Hm

Dato : 23-12-09 17:47

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> /Jens (som er helt normal og med helt normale hunde)

Det er netop derfor jeg er så glad for at både jeg og min hund er meget
mærklige

Så kan det da aldrig gå helt galt ;.)

Hanne / som ikke kun er pivet og sart, men også mærkelig - ønsker Den
"normale" Jens en god jul

Fra : Nana

Dato : 21-12-09 22:24

> [...]
> engang var jeg oppe og der gik hun helt normalt. I morges da jeg
> ringede til dyrlægen var det så HØJRE ben hun ikke ville støtte på!

Krydser fingre for at det går LYNhurtigt over igen.
God hjul til alle, også juletræsvælterne.