Saw Vl
Fra : Peter Heide

Dato : 17-12-09 17:11

Har kun set den første Saw og lidt af nr. 2 ; så gad jeg ikke mere ,men blev
anbefalet at se denne nr. 6 ; den seneste udgave.
Jeg havde alle parader oppe men blev faktisk overrasket over hvor godt den
var skruet sammen. En film blottet for alt andet end hardcore action ;
udspekuleret torturmaskiner til aflivninger af diverse mennesker, som på en
eller anden måde ( selv i ekstreme situationer ) viser at være noget dumme
svin, som ikke fortjener andet.

De 80 minutter filmen spillede gik over stok og sten og der var simpelthen
ikke tid til at kede sig. Den har alt hvad den slags film skal have.....og
så kommer man i rigtig julestemning af at se den.
´
Klar anbefaling !

Fra : Zeki

Dato : 17-12-09 19:57

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde alle parader oppe men blev faktisk overrasket over hvor godt
> den
> var skruet sammen.

Enig. En Saw-film med et budkskab. Filmen er én lang propagandafilm/social
kommentar imod det amerikanske sygehus- og forsikringssystem pakket ind i
drama og vold.

Fra : Peter Heide

Dato : 17-12-09 20:11

"Zeki" <zeki@nej.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kommentar imod det amerikanske sygehus- og forsikringssystem pakket ind i

Nu havde jeg ikke de politiske briller på da jeg så den. Men du har
fuldstændigt ret.