AiroNet 1131AG
Fra : p

Dato : 10-12-09 14:10

Hejsa

Jeg har pokker_mig svært ved at få fætteren til at forstå at den skal nappe
administrations adresse fra et andet vlan end 1.

Jeghar fået dot1q trunken til at spille fra en cisco switch og kan også
distribuere vlan via dot11 radion, men altså ikke administrations adressen.

Nogen gode råd.?

mvh

p.

Fra : p

Dato : 10-12-09 14:27

Problemet løst - en tanketorsk fra min side.

jeg gir øl