The Witcher
Fra : Jan Smed

Dato : 06-12-09 20:07

Jeg har købt Witcher, enhanced ed. Installerer, spiller, og det går
fint. Et par dage efter prøver jeg igen, og nu siger Windows7 at spillet
er "Stopped Working".

Har prøvet alt - undtagen noget, der virker. Nogen tips herfra? Det er
jo ærgerligt med et spil til 400+ kroner man ikke kan spille...

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-12-09 19:40

"Jan Smed" <smeden@nomail.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Har prøvet alt - undtagen noget, der virker. Nogen tips herfra? Det er
> jo ærgerligt med et spil til 400+ kroner man ikke kan spille...

Prøv lige følgende.

1. Prøv at starte det som administrator.

2. Nu sidder jeg godt nok ved en engelsk Vista, men mon ikke det er det
samme som: (håber du kan finde det samme knapper hvis det er en dansk udgave
du har)

Højre klik på MyComputer ikonet. Vælg properties > Fanebladet
Advanced > Performance + Settings
Sidste faneblad hedder hos mig Data Execution Prevention.
Vælg add/tilføj , og find exe filen til spillet + ok (Dette dog kun
hvis DDE er slået til for alle programmer)
Ellers burde det ikke være nødvendigt.

3. Prøv at checke eventloggen, og skrive eventuelt fejlen her.

Tror ikke helt på 1 og 2, når det jo har virket før.

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-12-09 19:58

"Bjarne K." <not@nej.ni> wrote in message
> Højre klik på MyComputer ikonet. Vælg properties > Fanebladet
> Advanced > Performance + Settings

Hov i Vista skal man lige vælge "Advanced system settings" efter properties
ved ikke om man også skal det i w7

Bjarne K.

Fra : Jan Smed

Dato : 16-12-09 03:06

On 15-12-2009 19:57, Bjarne K. wrote:

> Hov i Vista skal man lige vælge "Advanced system settings" efter
> properties ved ikke om man også skal det i w7

Jeg tror snarere at det er patch 1.5 den er gal med - i hvert fald holdt
spillet op med at virke efter patchen. Grr.

Nå, på'en igen - det tager ikke så lang tid at installere fra bunden.