Sunsite nede, igen?
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-12-09 18:10

Så kan jeg ikke få forbindelse. Er der andre, der heller ikke kan?

Fra : Jens Jensen

Dato : 06-12-09 18:27

Axel Hammerschmidt skrev, Den 06-12-2009 18:10:
> Så kan jeg ikke få forbindelse. Er der andre, der heller ikke kan?

Kører fint her. Bruger adressen news.dotsrc.org.

Fra : Erik Olsen

Dato : 06-12-09 18:32

Axel Hammerschmidt wrote:
> Så kan jeg ikke få forbindelse. Er der andre, der heller ikke kan?

News.dotsrc.org kører fint her. Ingen nyheder på websiden.

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-12-09 19:39

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Så kan jeg ikke få forbindelse. Er der andre, der heller ikke kan?

Jeg har den seneste tid oplevet at den er lidt lidt ustabil i kortere
perioder - men efter et par minutter kører den fint igen.

Jeg bruger news.dotsrc.org

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 06-12-09 22:04

> Så kan jeg ikke få forbindelse. Er der andre, der heller ikke kan?

Tak for tilbagemeldingerne. Nu lykkes det osse for mig

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.