Firefox kan ikke oprette en forbindelse ti~
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 15:56

I et par dage har jeg haft problemer med at læse nyheder via iGoogle;
jeg får det ½ af tiden fx. denne besked:

"Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren ekstrabladet.dk."

eller siden åbner i en "tynd" udgave uden animation m.m.

Ville gerne prøve TDCs hastighedstest men dén har ikke åbnet
"ordentligt" i nævnte tidsrum.

Det gælder for alle mine computere.

Er der andre der har oplevet det samme?

At ringe til TDC har jeg ikke lyst til da jeg så ka sidde i kø resten
af dagen

Vista / XP / TDC 2mb ned med isdn.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 16:23

Hans Paulin (6310) skrev:

> At ringe til TDC har jeg ikke lyst til da jeg så ka sidde i kø resten af
> dagen

Ringede alligevel og kom efter 11 min. igennem til en fyr der lavede
forsk. tests og tilsidst sendte denne sms:

"Fejlen på 744419xx er nu rettet. Oplever du, mod forventning, stadig
problemer, kan du kontakte os på 80808047. Vi beklager de gener, fejlen
har medført."

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Allan G

Dato : 04-12-09 16:30

> [...]
>
> Er der andre der har oplevet det samme?
>
> At ringe til TDC har jeg ikke lyst til da jeg så ka sidde i kø resten af

Ring dog til TDC og klag din nød, er du ikke tilfreds med svaret ringer du
igen

Hehe jeg prøvede det i weekenden, første svar var at de ikke understøttede
support på generelle programmer, Andet forsøg der blev jeg ringet op af dem
dagen efter, kun fordi den jeg havde fået fat på snart havde fyraften.
Det var så hende der ringede igen.

Lige den fejl du har der lyder lidt som en jeg havde, Det blev sværere og
sværer at hente sider hjem, men usenet kørte fint.
Det blev fejlmeldt, og dagen efter fik jeg en SMS og så kørte det igen.

Så ring og klag din nød, det har du jo også betalt for

Mvh Allan

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 16:32

Allan G formulerede spørgsmålet:
> [...]
> Det blev fejlmeldt, og dagen efter fik jeg en SMS og så kørte det igen.
>
> Så ring og klag din nød, det har du jo også betalt for

Som sagt (skrevet) så gjort

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Allan G

Dato : 04-12-09 16:36

> Som sagt (skrevet) så gjort
>
> --
> Med venlig hilsen
> Hans
> www.zofiaoghans.dk

Ja dit svar til dig selv kom som jeg skrev

Mvh Allan

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 16:40

Allan G:
> "Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Ja dit svar til dig selv kom som jeg skrev

Alt forladt

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-12-09 18:37

"Hans Paulin (6310)" skriver:

> "Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren ekstrabladet.dk."

Hvorfor går du ikke bare direkte på eb.dk i stedet?

Klaus

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 19:17

Klaus D. Mikkelsen frembragte:
> "Hans Paulin (6310)" skriver:

> Hvorfor går du ikke bare direkte på eb.dk i stedet?

Dét virker ikke bedre.

Prøvede fx. med www.tdc.dk - no way...

Ved ik om det er blevet bedre efter at han har rodet med det; siderne
er mistænkeligt langsomme - hvis de overhovedet kommer...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 19:19

Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
>
> Ved ik om det er blevet bedre efter at han har rodet med det; siderne er
> mistænkeligt langsomme - hvis de overhovedet kommer...

Har ik hjulpet en sk*d; prøvede lige igen:

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 19:23

Hans Paulin (6310):

> Har ik hjulpet en sk*d; prøvede lige igen:
>
> "Firefox kan ikke oprette en forbindelse til serveren ekstrabladet.dk."

Prøvede lige med mine hyperlinks i bogmærkelinien: Aldi, Trustpilot,
Biblio osv: de kom lynhurtigt.

Prøver jeg derimod avisoverskrifter via iGoogle går det galt.

So far so good...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-12-09 19:36

Hans Paulin (6310) formulerede fredag:
> [...]
> osv: de kom lynhurtigt.
>
> Prøver jeg derimod avisoverskrifter via iGoogle går det galt.

Genstartede routeren (burde jeg nok have startet med; den kører 7/24);
synes det hjalp...

Hans
www.zofiaoghans.dk