Hjælp til netværks printer!
Fra : Hansson

Dato : 03-12-09 15:44

Hej

Jeg har invisteret i en printserver (Trendnet TE100-P1U) til min "gamle" usb
printer.
den havde som standard ip: 192.168.0.1 , men efter længere tid forgæves
forsøg på at
komme i kontakt med den, fik Jeg ændret ip til 192.168.2.9 og kan nu komme
ind på
printserverens "web side"
Mit største problem er nu at jeg kan printe via netværk, men den printer ca.
½ side og så stopper
den og skriver fejl ???
Er der nogle kloge netværks nørder som evt. har nogle løsnings forslag?

Mvh Henrik Hansson

Fra : CC

Dato : 03-12-09 20:11

"Hansson" skrev
> [...]
> ca. ½ side og så stopper
> den og skriver fejl ???
> Er der nogle kloge netværks nørder som evt. har nogle løsnings forslag?

Prøv at se om du kan få hjælp her:
http://www.trendnet.com/products/products.asp?cat=46
Jeg tro du skal søge i printerens opsætning. Noget med at udskrive i RAW
format eller "det andet format".
Endvidere er der også noget med, at den skal udskirve i baggrunden. Jeg tror
ikke fejlen ligger i printerserveren.