Fælles Mappe over internet?
Fra : Ingelsen

Dato : 03-12-09 14:35

Hej, jeg vil meget gerne ha em mappe liggende på en server som så automatisk
synkroniserer med en tilsvarende mappe på forskellige computere over
internettet..

Hvordan gør man det?

Hilsen Jan

Fra : Ingelsen

Dato : 03-12-09 14:42

Glemte lige:

Server kører XP Pro

De andre maskiner kører XP Pro og Vista

Fra : J.K.Arning

Dato : 03-12-09 15:06

On 2009-12-03 14:34:51 +0100, "Ingelsen" <nej.tak@mail.dk> said:

> Hej, jeg vil meget gerne ha em mappe liggende på en server som så automatisk
> synkroniserer med en tilsvarende mappe på forskellige computere over
> [...]

dropbox.com

--
Thank you for contacting me.
I am currently away on leave, traveling

Fra : Claus Lind

Dato : 03-12-09 21:03

Eller den gamle foldershare ( nu købt af Microsoft).

Hilsen Claus