Manglende brightness i Win7
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-12-09 19:46

Andre som har oplevet problemer med Nvidia driver + Win 7 som giver
manglende brightness?

Sidder med en Zepto (ja desværre) med 9650M GT modul, når jeg installerer
Nvidias driver så er brightness meget lav især i forhold til "standard" VGA
driveren.

Via knapperne (Zepto Mobile Utilities) kører brightness allerede på fuld
styrke.

Har prøvet med 195.62 samt 195.39 (godt klar over de ikke er officielle)

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarne K.

Dato : 01-12-09 20:07

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message
> Via knapperne (Zepto Mobile Utilities) kører brightness allerede på fuld
> styrke.
>
> Har prøvet med 195.62 samt 195.39 (godt klar over de ikke er officielle)
>
> --

Har du prøvet at trykke brightness speederen i NVidia Control Panel ?
(Jeg kan ændre her, hvis jeg først vælger Use NVIDIA settings.)

Bjarne K.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-12-09 20:37

"Bjarne K." <not@nej.ni> crashed Echelon writing

> Har du prøvet at trykke brightness speederen i NVidia Control Panel ?
> (Jeg kan ændre her, hvis jeg først vælger Use NVIDIA settings.)

Mhmm nu er jeg ikke helt sikker på jeg forstår dig, men ja jeg har prøvet
via driveren at øge brightness, men føler det forvasker/overstyrer
farverne.

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-12-09 19:40

Bjarke Andersen <bjarke.andersen@gmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> til "standard" VGA driveren.

> Har prøvet med 195.62 samt 195.39 (godt klar over de ikke er

Åhh den ironi. Tror bare man skal holde sig fra uofficielle drivere fra
laptopvideo2go.

I forbindelse med noget andet som jeg ville teste, så installerede jeg den
officielle driver 186.81 og denne virker og leverer fuld lysstyrke.

Så vi dropper emnet, og prøver nu at finde ud af hvorfor mxm modulet kører
x1 hastighed istedet for x16.

--
Bjarke Andersen