Modern Warfare 2
Fra : Bjørn Wexø

Dato : 30-11-09 10:15

Hej gruppe.

Er der nogen måde at få en ps3 og pc til at spille multiplayer med
hinanden..

Hej igen

Fra : Morten Wartou

Dato : 30-11-09 19:01

"Bjørn Wexø" <tuborgmeister@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hej gruppe.
>
> Er der nogen måde at få en ps3 og pc til at spille multiplayer med
> hinanden..

Det er meget tvivlsomt - PC-spillerne ville have en fuldstændigt urimelig
fordel med deres uendeligt meget bedre styreenheder.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Michael

Dato : 30-11-09 19:24

Det er 2 forskellige programmer der ikke kan tale sammen, det er ikke muligt
nej.

Mvh
Silver.

Fra : Brian Lund

Dato : 01-12-09 08:16

> Det er meget tvivlsomt - PC-spillerne ville have en fuldstændigt
> urimelig fordel med deres uendeligt meget bedre styreenheder.

Man kan da få mus og keyboard til PS3, det kan vel i teorien bruges? Men
ellers er jeg da absolut enig!

Brian

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-12-09 10:19

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i meddelelsen

> Man kan da få mus og keyboard til PS3, det kan vel i teorien bruges? Men
> ellers er jeg da absolut enig!

Alm. mus/keyboard virker ikke med de fleste PS3 FPS-spil, deriblandti MW2.
FragFX virker måske, men det skulle ikke være nær så effektivt som den
"ægte" vare.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kenneth

Dato : 01-12-09 17:17

Morten Wartou wrote:
> Det er meget tvivlsomt - PC-spillerne ville have en
> fuldstændigt urimelig fordel med deres uendeligt meget bedre
> styreenheder.

Det kommer vel an på spillet. F. eks mener jeg at hvis man
spiller
NFS: Shift online, så kan man meget vel komme op imod en PC
spiller selvom man er på PS3.

Hvis PC spilleren så bruger tastetur så vil jeg vove at påstå
at det er PS3 brugeren der har fordelen.

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-12-09 22:42

"Kenneth" <kenneth_no_more_spam@not.working.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> spiller selvom man er på PS3.
>
> Hvis PC spilleren så bruger tastetur så vil jeg vove at påstå
> at det er PS3 brugeren der har fordelen.

Du har helt ret, det afhænger af spillet - men læg mærke til emnet. :)

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Kenneth

Dato : 01-12-09 23:17

Morten Wartou wrote:
> Du har helt ret, det afhænger af spillet - men læg mærke til
> emnet. :)

Heh.. Oops :)

Med Venlig Hilsen
Kenneth

Fra : Brian Lund

Dato : 02-12-09 16:29

> NFS: Shift online, så kan man meget vel komme op imod en PC
> spiller selvom man er på PS3.
>
> Hvis PC spilleren så bruger tastetur så vil jeg vove at påstå
> at det er PS3 brugeren der har fordelen.

Hvad så hvis PC spilleren, som jeg, har et logitech G25?

Nåh, nu er NFS vist heller ikke en af de spil med størst realisme - faktisk
har jeg ikke prøvet det, tror ikke liiige det er min stil...

Brian

Fra : Kenneth

Dato : 02-12-09 17:25

Brian Lund wrote:
> Hvad så hvis PC spilleren, som jeg, har et logitech G25?

Du ved godt at G25 også virker på PS3?

> Nåh, nu er NFS vist heller ikke en af de spil med størst
> realisme - faktisk har jeg ikke prøvet det, tror ikke liiige
> det er min stil...

Jeg syntes det er et fint spil. Jeg er dog ikke så vild med
drift delen, men der skulle vist komme en patch snart som
ændrer på styringen ved drift.

Med Venlig Hilsen
Kenneth