Hvem leverer adsl på 20Mbit ned, der har s~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 27-11-09 16:01

Hvem leverer adsl på 20Mbit ned, der har større upload end de 2Mbit ?

Skal selvfølgelig kunne leveres i 2620

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Hauge

Dato : 27-11-09 16:04

Brian Vestergaard skrev:
> Hvem leverer adsl på 20Mbit ned, der har større upload end de 2Mbit ?

Fullrate.. Om de så leverer ved dig, kan jeg selvfølgelig ikke svare på,
men det er da et bud.

Mvh Hauge

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 27-11-09 08:16

On 27 Nov., 16:01, Brian Vestergaard <mail2brianvesterga...@gmail.com>
wrote:
> Hvem leverer adsl på 20Mbit ned, der har større upload end de 2Mbit ?
>
> Skal selvfølgelig kunne leveres i 2620

Ingen!

men til gengæld VDSL... Der er der så vidt jeg ved 2 udbydere...
Perspektiv bredbånd, og fullrate...

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 28-11-09 20:35

Bjarke Hansen:
> fullrate...

Kan kun finde max 2Mbit upload hos Fullrate

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-11-09 20:38

On Sat, 28 Nov 2009 20:35:16 +0100, Brian Vestergaard
<mail2brianvestergaard@gmail.com> wrote:

> Kan kun finde max 2Mbit upload hos Fullrate

Så kig på VDSL isf ADSL

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 28-11-09 20:40

Brian Vestergaard <mail2brianvestergaard@gmail.com> writes:

>Kan kun finde max 2Mbit upload hos Fullrate

http://www.fullrate.dk/privat/bredbaand/priser_bredbaand/

Ekstra upload
Fra 2048 til 4096 kbit/s (for forbindelser over 20 Mbit)     50,-
Fra 4096 til 8192 kbit/s (for forbindelser over 20 Mbit)    100,-

Mvh.
   Klaus.

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 29-11-09 01:59

Klaus Ellegaard skrev:

> [...]

> Fra 2048 til 4096 kbit/s (for forbindelser over 20 Mbit)     50,-
> Fra 4096 til 8192 kbit/s (for forbindelser over 20 Mbit)    100,-

Kanon, mange tak

Nogen der har erfaringer med Fullrate, tænker er de stabile, holder de
hvad de lover af speed osv. ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-11-09 10:10

"Brian Vestergaard" <mail2brianvestergaard@gmail.com> skrev i en
meddelelse
> Nogen der har erfaringer med Fullrate, tænker er de stabile, holder de
> hvad de lover af speed osv. ?

Jeg har haft dem et par år siden jeg skiftede fra Tdc, som jeg havde
haft i mange år.

Fullrate kører rimeligt OK - Tdc virkede en anelse mere stabilt, men det
kan være tilfældigheder.

Alt ialt er jeg godt tilfreds.

Mht hastigheden på deres ADSL er der de sædvanlige 15% overhead, og
længden samt kvaliteten af kablerne spiller også ind - men det er jo det
samme som med andre udbydere, så der er Fullrate hverken bedre eller
dårligere end "de andre".

Hvis du skal have over 2 mbit op, så han du ikke få ADSL, men skal over
i f.x. VDSL - og det har jeg ingen erfaring med.

Men vær opmærksom på at du skal bo temmelig tæt på centralen for at
kunne få de højeste hastigheder - men det kan du checke på deres
hjemmeside.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-11-09 04:09

On 29 Nov., 10:10, "Jan Vestergaard" <j...@jve.invalid> wrote:

> Men vær opmærksom på at du skal bo temmelig tæt på centralen for at
> kunne få de højeste hastigheder - men det kan du checke på deres
> hjemmeside.

ja, og hvis man tager fullrate´s 40/8 for man åbenbart alt hvad linien
kan trække.. Der er i hvertfald en på fullrate´s interne forum hvor
linien trækker:

Download Speed: 53065 kbps (6633.1 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 18594 kbps (2324.3 KB/sec transfer rate)

Jeg selv har fået 25598 kbps/2303 kbps, som i test er ca. 24/2Mbit har
deres 25/2. men min linie som er 1040meter fra centralen kan nok
heller ikke trække voldsomt meget mere... Jeg kunne slet ikke få lov
at bestille VDSL hos fullrate, men måtte bestille Adsl først... som
kørte ca. 18000kbps/1000kbps heller ikke efterfølgende kunne jeg få
lov at bestille, så bestilte det på "min side" hos fullrate... og så
var jeg kørende med højere down og upload... og så er der mere
headroom på download´en... kørte 6db ved adsl, nu er den 8db

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 29-11-09 04:18

On 28 Nov., 20:39, Klaus Ellegaard <klausellega...@msn.com> wrote:

> [...]
> Fra 2048 til 4096 kbit/s (for forbindelser over 20 Mbit)         50,-
> Fra 4096 til 8192 kbit/s (for forbindelser over 20 Mbit)        100,-

Der er på papairet mere for pengene hos http://www.perspektivbredband.dk/
hvor man for 50/10Mbit for samme pris som fullrate 40/8 men som
skrevet tyder det på man hos fullrate for hva linien kan trække ved
40/8...

Men til gæld har http://www.perspektivbredband.dk/ da et meget fedt
lotteri fortiden.... der trækkes lod ved HVER 20 der bestille, om en
imac 27" det må da siges at være meget god chance for at vinde.... i
forhold til så mange andre konkurrencer i hvertfald.