Køjer i Kaben
Fra : Edwin Elowsson

Dato : 22-11-09 15:14

Hej
Så er der lavet køjer i Kaben så børnebørnene kan sover over mormor og
morfar

http://picasaweb.google.dk/Edwin.Elowsson/KJesengeIKaben?authkey=Gv1sRgCILF3djH6P_gDQ&feat=directlink

Det hele kan fjernes på 5 min uden det kan ses at det har været instaleret.

Edwin
---
Som altid er på jagt efter opgaver/freelance job inden for Autocad,
Inventor, Mastercam, Alphacam, CNC programmering ect.

Fra : hound

Dato : 23-11-09 11:47

Imponerende arbejde og rigtig smart at lave det så det kan fjernes
uden mén!

Håber det holder så I ikke får ungerne i hovedet midt om natten..

Fra : Edwin Elowsson

Dato : 17-04-10 16:55

"hound" <jesper.scheel.bech@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> Som altid er på jagt efter opgaver/freelance job inden for Autocad,
> Inventor, Mastercam, Alphacam, CNC programmering ect.

Det holdt fint på Billund camping i uge 42, har haft problemer med news
grupper derfor det sene svar.

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-04-10 17:55

Edwin Elowsson wrote:

> Det holdt fint på Billund camping i uge 42, har haft problemer med
> news grupper derfor det sene svar.

Bedre sent end aldrig...

--
Med venlig hilsen,