Danske Telecom > Skyline
Fra : W@

Dato : 21-11-09 15:17

Hej
En i min familie har WiMaxx forbindelse hos Danske Telecom, og det
fungere i store træk ok. Nu er er de blevet overtaget af et selskab der
hedder Skyline.
Er der nogen der har erfaringer med Skyline? Hvordan er deres
kundeservice?

W@

--
Når et menneske er ramt af en vildfarelse, kalder man det vanvid.
Når en hel gruppe mennesker er ramt af en vildfarelse, kalder man det

Fra : Helge S

Dato : 21-11-09 17:20

"W@" <nope@invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skyline.
> Er der nogen der har erfaringer med Skyline? Hvordan er deres

Ja, det har jeg. Danske Telekom skyldte mig nogle penge, men Skyline nægter
at betale. Jeg ville være tilbageholdende.

Fra : Steen

Dato : 21-11-09 17:33

"Helge S" <helge.s@solo.dk> wrote:
> "W@" <nope@invalid> skrev i en meddelelse
> >
> Ja, det har jeg. Danske Telekom skyldte mig nogle penge, men Skyline
> nægter
> at betale. Jeg ville være tilbageholdende.

Det østjyske elselskab ELRO tilbyder trådløst internet unnder navnet
Skyline. Deres kundeservice kender jeg ikke nok til, til at udtale mig
om det. Jeg havde en kurre på tråden vedr et erstatningskrav i
forbindelse med noget elektrisk. På det område var de hverken til St
hugge eller stikke i.

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-11-09 18:37

On 2009-11-21, Helge S <helge.s@solo.dk> wrote:

> Ja, det har jeg. Danske Telekom skyldte mig nogle penge, men Skyline nægter
> at betale. Jeg ville være tilbageholdende.

Uden at kende den konkrete sag vil jeg mene at de er i deres gode ret.
De købte aktiverne fra Danske Telecom, ikke hele selskabet.

--
Andreas

Fra : Søren Blom

Dato : 23-11-09 23:24

"Helge S" <helge.s@solo.dk> skrev

> Ja, det har jeg. Danske Telekom skyldte mig nogle penge, men Skyline
> nægter at betale. Jeg ville være tilbageholdende.

Du skal melde dit krav til konkursbodet kurator da Dansk Telecom gik konkurs
den 21. okotober 2009, dit tilgodehavende, har som sådan intet med Elro /
Skyline af gøre.

hvem kurator så lige er, må du enten google dig frem til, eller prøve at
spørge i dk.videnskab.jura hvor der nok er en som kan fortælle dig, hvordan
man finder kurator for det pågældene konkursbo.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk

Hvis en mand siger noget, ingen kvinde høre, har han så stadig uret?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-11-09 18:27

"W@" skriver:

> Er der nogen der har erfaringer med Skyline? Hvordan er deres
> kundeservice?

Ud fra de par stykker jeg kender der har Skyline er det ganske fint.

Klaus

Fra : Anders Majland

Dato : 24-11-09 11:55

> Er der nogen der har erfaringer med Skyline?

Ja, har en wimax fra dem. Fik den op i slutningen af 1.kvartal i år.

> Hvordan er deres kundeservice?

Der var lidt bøvl med forbindelsen i starten (mest pga fejl på den mast jeg
forbinder til) og der fik jeg talt en del med deres kundeservice. Oftest er
det rimeligt nemt at komme igennem og de har taget mine henvendelser
seriøst.

Og de har endda oppet sig og fået datoer på driftstatus siden:
http://skyline.dk/?pageID=5&ref=6&sub=1
Og endda fået dem delt i åbne og lukkede ....
(Det manglede da også bare ... )

Så set fra min stol har arbejder de på at være/blive proffesionelle og både
levere den ydelse de markedsfører men også følge op med den nødvendige
service ...

/A

Fra : W@

Dato : 24-11-09 14:40

Tak for svar :)

Fra : Paul-J, Kbh

Dato : 25-11-09 21:21

Siden 2006 har vi været på Clearwire wimaxx forbindelse i København.
Det kører bare. Downloadhastigheden er blevet gradvis øget gennem tiden uden
prisforøgelse.
Eneste minus er at de ikke kan/eller vil yde mere end circa 160kbit i upload på de
billigste abonnementer (vi har en til 69 og en til 99kr mdl)

At man kun meget sjældent læser om wimaxx her må være fordi det også er problemfrit for
andre.
I sidste uge havde jeg et problem med udstyret for første gang. Jeg cyklede til deres
nye adresse i Brøndby. Der står stadig DanskeTelecom på skiltene.
Det var bare strømdelen som var gået- jeg fik en ny gratis.
Alt i alt en ? dags afbrydelse på 3 år.

Den gang jeg var på kobber oplevede jeg mange flere problemer.

Fra : tustrup

Dato : 28-11-09 08:35

On 21 Nov., 15:17, W@ <nope@invalid> wrote:
> [...]
> Når et menneske er ramt af en vildfarelse, kalder man det vanvid.
> Når en hel gruppe mennesker er ramt af en vildfarelse, kalder man det

Jeg har det seneste år haft installeret en 5 MB synkron forbindelse
fra Skyline. Denne fungerer fuldt tilfredsstillende.
Har haft behov for kundeservice et par gange. OK betjening her.
Søren

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-11-09 16:36

On Sat, 28 Nov 2009 07:34:42 -0800 (PST), tustrup <tustrup@gmail.com>
wrote:

> Jeg har det seneste år haft installeret en 5 MB synkron forbindelse
> fra Skyline.

Nej.

Symmetrisk, måske, men ikke synkron.

-A