hvilket fortelt skal jeg finde
Fra : Anders Sommer

Dato : 11-11-09 01:40

Hej Alle
jeg har købt en billigl hobby 460 fra 1978, håber at få den synet i
foråret. Der fulgte ikke fortelt med. Er der nogen der kan fortælle
mig hvilket der passer eller hvilken størrelse jeg skal se efter.

Fra : Johnny

Dato : 11-11-09 10:59

"Anders Sommer" <anders.sommer@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Ifølge Isabellas hjemmeside kan du bruge 2 størrelser A-mål: 865 og 875
Jeg ville nok selv måle a-målet på vognen og så tage det telt der er nærmest
mit a-mål

http://service.isabella.net:591/isabella/dk/ameasurement/

Mvh
Johnny

Fra : Anders Sommer

Dato : 12-11-09 02:20

On 11 Nov., 10:58, "Johnny" <vir...@ikke.dk> wrote:
> [...]
> Jeg ville nok selv måle a-målet på vognen og så tage det telt der er nærmest

Tak for det gode svar