Camping nær Hansa Park
Fra : S.B.

Dato : 18-09-09 20:34

Sidder så småt og planlægger næste års ferie, måske tidligt, men har det
bedst på den måde

Vi overvejer så at trække CV'n ned mod Hansa Park, et område vi ikke har
været i før:
Men bortset fra forlystelsesparken må der vel være andet man kan bruge de
sidste 10 dage på at se?

Synes at have søgt i området, men ikke lige en side der popper op med de
oplysninger jeg mangler.
Nogen af jer der har været der, og kan komme med ideer til nogen steder der
er værd at besøge.

Nå ja - en god campingplads i området kunne jeg også bruge navnet på

pft
Søren

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 21-09-09 12:55

S.B. skrev:

> Nå ja - en god campingplads i området kunne jeg også bruge navnet på
>
> pft
> Søren

Der må være en del i den turistby der ligger lige ved siden af ud til
vandet...

Har du prøvet at søge vha. google maps..'

Thore

Fra : HSLK

Dato : 22-09-09 09:26

Hejsa

> Nå ja - en god campingplads i området kunne jeg også bruge navnet på

Vi har været her http://www.augstfelde.de/ vi syntes det var en fin
plads til en god pris og den ligger tæt på hansa park.
Der er masser af handle muligheder i nærheden.

Hvad der ellers er i området undersøgte vi ikke vi skulle bare i hansa
park som forøvrigt skuffede os måske fordi de andre parker vi har været
i har været større og mere imponerende eller også er vi og vores børn
blevet for gamle

Knus Henriette.

Fra : S.B.

Dato : 22-09-09 17:04

"HSLK" <bankehytten@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har været større og mere imponerende eller også er vi og vores børn blevet

Har kun været i Heidepark, ud over de danske, men valget står mellem Hana
eller Walibi i Holland
Ungerne er kun 8 og 11 (til den tid) så Hansa burde kunne more dem lidt
endnu

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-09-09 20:02

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Har kun været i Heidepark, ud over de danske, men valget står mellem Hana
> eller Walibi i Holland
> Ungerne er kun 8 og 11 (til den tid) så Hansa burde kunne more dem lidt
> endnu

Sagtens. Heide Park er meget større og har vildere forlystelser, men Hansa
park har også rigeligt at byde på til sådan et par kegler i en dag eller 2.
I Heide park vil der også være en del forlystelser, som vil være lukket land
for den 8-årige.
Vi har været begge steder flere gange og hvis I har mulighed for at vælge
dag selv, så prøv at undgå lørdagene.
Vi undgår så vidt muligt højsæsonen og så venter vi til søndag. Så er der
næsten frit slag på alle hylder.
Sidst vi var i Hansa park (2 år siden i slutningen af august på en søndag)
kunne ungerne i flere forlystelser få lov til at blive og nærmest køre
uendeligt efter kl. 1600. Barnebarnet på 6 år tog lige 7 ture i loopingbanen
i træk!
Sidste år var vi i Heide Park første uge i september og købte 2 dages kort.
Om lørdagen var der mange forlystelser vi ikke fik prøvet. Køer på på til en
time.
Om søndagen fik vi prøvet alt det vi ville, og mange af dem prøvede vi flere
gange.

Kurt

Fra : HSLK

Dato : 23-09-09 07:24

Hejsa

> Har kun været i Heidepark, ud over de danske, men valget står mellem Hana
> eller Walibi i Holland
> Ungerne er kun 8 og 11 (til den tid) så Hansa burde kunne more dem lidt endnu

Vi har endnu ikke været i Heidepark, min moder siger dog jeg har været
der som barn men det er ikke noget jeg erindre

I Holland har vi været i efterling http://www.efteling.nl/
det var en rigtig stor oplevelse, der er noget for alle aldersgrupper,
dog er den største nok Disney i Frankrig.

Da vi var i hansa var den yngste nok 10 og den ældste 12 vil jeg tro
mener det er 3 år siden vi var der.
Det var i hvertfald den sommer hvor vi i DK fik en gevaldig mængde vand
!!!

Knus Henriette.

Fra : Vittrup

Dato : 27-09-09 17:23

> Nå ja - en god campingplads i området kunne jeg også bruge navnet på

Vi har været på denne: http://www.rosenfelder-strand.de/index.html for 3-4
år siden og den var rimelig - og ikke så langt væk...

Søren
www.audiocompagniet.dk