Første campingferie
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-09-09 16:18

Hej

Vi er totalt novicer ud i campingens kunst - i hvert fald i
campingvogn. Men vi har altså lånt en campingvogn i efterårsferien og
skal på vores første tur med campingvogn nogen sinde.

Vi ved allerede at vi skal til Nordjylland, men hvor i Nordjylland?

Vi har vores datter på halvandet år med de sidste dage og er alene to
voksne afsted de første dage. Luksus er ikke så vigtigt for os, gode
gå-/cykeltursmuligheder i skøn natur er meget vigtigere.

Er der et campingforum på nettet, hvor "alle" campisterne mødes?

Er der en side der har samlet alle de danske campingpladser og ikke
kun dem fra en enkelt sammenslutning/forening?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-09-09 18:04

> [...]
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

www.campingferie.dk er et godt sted at begynde.
Og der er masser af dejlige pladser i den ende af landet - prøv at søge lidt
på ovennævnte side.

--
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller

Fra : Simsalabim

Dato : 09-09-09 18:07

http://www.campingpladser-danmark.dk/

Prøv at tjekke ovenstående link. Kan varmt anbefale Råbjerg mile camping
www.990.dk Har her i August besøgt dem. Dette var også på min allerførste

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-09-09 19:09

"Simsalabim" <carsten1962@hotmail.com> writes:

> Kan varmt anbefale Råbjerg mile camping www.990.dk Har her i August
> besøgt dem. Dette var også på min allerførste tur med campingvogn
> nogensinde.

Nu har vi også været på campingferie.dk og set os lidt omkring. Og
Råbjerg Mile var også en af dem jeg faldt over. Jeg troede ikke at så
mange campingpladser lukkede lige inden efterårsferien. Men der er
måske ikke så mange der camperer i uge 42?

Og så ligger der en dejlig masse geocaches oppe ved Råbjerg Mile. :)

Fra : jonna bohn

Dato : 13-09-09 08:18

On 9 Sep., 20:09, Trine Kornum Christiansen <n...@trinekc.dk> wrote:

> [...]
> Hyggelig B'n'B i Nordjylland - plads til fire personer, hunde velkomne
> Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

hej Trine
Det var da fornuftigt at starte med at låne.
Vi har for flere år siden været på Svinklev campingplads ,der ligger
ved vandet oppe i nordjylland.jeg husker de flotte solnedgange deroppe
hilsen jonna
PS: er der noget du ellers vil vide om camping er jeg behjælpelig.Er
stadig og har været campist i mange år