16 kg ned på 90 dage :)
Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 16-11-09 13:29

min læge ( som jeg tidligere har nævnt ) startede mig op i noget
antidepressivt - Seroquel 600 mg i døgnet som tidligere beskrevet så mistede
jeg stort set appetitten
spiser multi tabs vitaminer og omega 3-6-9 hver dag sammen med noget råkost
og et par rugbrøds madder - nu ejer jeg ikke en vægt så jeg må da sige jeg
var nogen imponeret da jeg var gået fra 123 kg til 106 kg - det føles
egentligt ikke mærkbart anerlede mest af alt er det forfængelighed hvor det
passer mig meget godt ikke længere at line en mutation i mellem en hånd bold
og et græs kar i hovedet :)

Mv.
Bo