Den fortryllende labyrint
Fra : Me&My

Dato : 15-11-09 10:44

Hej i Gruppen

Da jeg var yngre spillede jeg meget Den fortryllende labyrint, og det vil
jeg selvfølgelig også spille med mine børn.Problemet er bare at man ikke kan
købe spillet mere.
Så skulle der være en her som har spillet og ikke spiller det mere, og er
alle kort og brikker der, vil jeg meget gerne købe det...

Hilsen
Me&My

Fra : Nana

Dato : 15-11-09 18:57

http://www.leika.dk/leg_laering/spil_fra_6_aar_og_frem/index.php?product_id=11390&group_id=73

http://www.spilcompagniet.dk/Den-fortryllede-labyrint_1450.asp?parentGrp=183

Fra : Me&My

Dato : 16-11-09 16:06

Hej Nana

Jeg takker mange gange for linkene, havde været inde på spilhulen og der
stod man ikke kan få det mere...

Me&My

Fra : Nana

Dato : 16-11-09 16:25

> Hej Nana
>
> Jeg takker mange gange for linkene, havde været inde på spilhulen og der
> stod man ikke kan få det mere...
>
> Me&My

Håber at du finder det. Jeg kan garantere at det er lige så sjovt som du
husker det. Jeg spillede det faktisk forleden med min kæreste, og det holder
100%, også for voksne. God fornøjelse.
Hvis ingen af linkene jeg gav giver pote, så prøv at google lidt mere. Jeg
tog bare de to første, som ikke skrev at det var udgået. Husk at det hedder
den fortryllede, og ikke fortryllende.

Fra : Me&My

Dato : 18-11-09 15:54

Hej Nana

Jo tak det er fundet, bestilt og da jeg fik det med posten igår, er det også
spillet. Ja det er som man husker det, rigtig sjovt. Og det syntes ungerne
heldigvis også...
Tak for det...