Ingen hjemmenetværk i Vista!? :-)
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-11-09 15:56

Efter at have kunnet køre med hjemmenetværk gennem årene i W98 og nu XP
uden de store problemer har jeg lagt en Vista på en ekstra harddisk i
en maskine hvor XP Prof lå i forvejen; og nu er det mig kropumuligt at
se de andre computere og vice versa.

Da jeg for et par uger siden lagde Vistaen på 1. gang i en clean
install lykkedes det, men nu hævder Vista at der allerede er et netværk
(jeg ka så bare ikke bruge det!? )

Anyone?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 13-11-09 17:57

Hans Paulin (6310) kom med følgende:
> [...]
> lykkedes det, men nu hævder Vista at der allerede er et netværk (jeg ka så

Nå, nu kom den af enelleranden grund af sig selv efter 4 dages
ventetid; Vista styrer for vildt!

Hans
www.zofiaoghans.dk