Utroligt godt gået Infinity Ward!!!
Fra : Michael 'silver'

Dato : 11-11-09 23:27

Det er simpelthen utroligt.....jeg har en bærbar computer med et X1600
grafik kort i som var i top i 2006 da jeg købte den, og da COD4 : Modern
Warfare udkom sidst i 2007 var jeg ret målløs over at det kørte glidende på
min bærbare taget i betragtning hvordan andre spil kørte på den.....

Nu er Modern Warfare 2 så udkommet og jeg ville lige prøve at installere det
på den bærbare for at teste den, har spillet det på den stationære uden
problemer der.

Og det viser sig fandme at det kører helt glidende i max opløsning 1280x800
på den bærbare....

Jeg har DYB respekt for Infinity Wards evner til at optimere spil så de kan
køre på gamle spande som min....hvorfor er der ikke andre der kører samme
stil?...:)

Og så er spillet satme også en fed oplevelse!!.

Mvh
Silver.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 12-11-09 09:00

Michael 'silver' wrote:
> [...]
> stil?...:)
>
> Og så er spillet satme også en fed oplevelse!!.

FM10 kører hurtigere end FM09 :)

Iøvrigt lækker SP kampagne men MP vil jeg ikke røre med en ildtang.

Fra : Nicolai

Dato : 13-11-09 00:05

> Iøvrigt lækker SP kampagne men MP vil jeg ikke røre med en ildtang.

Hvorfor ikke?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-11-09 11:12

Nicolai wrote:

> Hvorfor ikke?

Fordi de har fjernet alt det essentielle for pc spillere. Dedikerede
servere, mulighed for mod's, mulighed for klankampe, mulighed for store
servere.

Det er blevet en konsol-version med mus og tastatur support.

Mikael

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 13-11-09 13:50

Mikael Schøler wrote:

> [...]
> store servere.
>
> Det er blevet en konsol-version med mus og tastatur support.

Hvad med coop-delen?

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-11-09 15:01

3140 Abildgaard wrote:

> Hvad med coop-delen?

Den er der men har ikke skænket det en tanke. Det er ikke derfor jeg
spiller FPS :)

Fra : Kim \(6753\)

Dato : 13-11-09 22:48

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Den er der men har ikke skænket det en tanke. Det er ikke derfor jeg
> spiller FPS :)

Kan kun give dig ret, derfor er vi mange danske game der har annuleret vores
køb af MW2 som protest imod de har fjernet den der gjore COD populær
og har tilmeldt os følgene link.
http://www.petitiononline.com/mod_perl/signed.cgi?dedis4mw

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-11-09 06:35

Kim (6753) wrote:
> [...]
>
> Kan kun give dig ret, derfor er vi mange danske game der har annuleret vores
> køb af MW2 som protest imod de har fjernet den der gjore COD populær

Yup den skrev jeg under på for længe siden.

Fra : Brian Lund

Dato : 16-11-09 18:55

> [...]
> annuleret vores køb af MW2 som protest imod de har fjernet den der
> gjore COD populær og har tilmeldt os følgene link.

Hmm, jeg købte COD MW da det udkom, FED singleplayer men multiplayer delen;
what a waste...
Jeg har prøvet MW multiplayer et par gange nu og jeg fatter ikke det fede i
det, ja undskyld mig! :)

Coop multiplayer lyder til gengæld i mine ører som en super fed feature! Dog
er det næppe noget jeg vil spille andet end på LAN, hvis jeg går ud og køber
det...

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-09 19:08

Brian Lund wrote:

> [...]
> er det næppe noget jeg vil spille andet end på LAN, hvis jeg går ud og køber

Du kan bare ikke spille det på LAN, med mindre du finder diverse
uofficielle cracks/patches osv.

Det hele, såvidt jeg har forstået, skal foregå via IW's loginsider
(lobby's).

Fra : Brian Lund

Dato : 16-11-09 19:44

> Du kan bare ikke spille det på LAN, med mindre du finder diverse
> uofficielle cracks/patches osv.
>
> Det hele, såvidt jeg har forstået, skal foregå via IW's loginsider
> (lobby's).

Ok, det er sgu noget tamt, sådan noget som multiplayer-coop har jeg altid
set som klart fedest på LAN..!

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 16-11-09 20:00

Brian Lund wrote:

> Ok, det er sgu noget tamt, sådan noget som multiplayer-coop har jeg altid
> set som klart fedest på LAN..!
>

> Brian

Det er derfor stort set hele PC-community'et er harme. IW har fjernet
alle de dele som gjorde det sjovt at spille FPS på pc. Dedikerede
servere f.eks.

Fra : Michael

Dato : 20-11-09 19:48

> Det er derfor stort set hele PC-community'et er harme. IW har fjernet
> alle de dele som gjorde det sjovt at spille FPS på pc. Dedikerede servere
> f.eks.

Man stiller sig selv det spørgsmål, hvorfor i alverden har de fjernet noget
som ville give dem positiv PR i et spil som var med i det første MW??

Har de ment at siden de udgiver et så godt spil så bestemmer de selv hvad de
vil have i spillet og ikke tænker på dem som vælger at købe det?.

Dårlig PR strategi imho.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 21-11-09 20:09

Michael wrote:

> [...]
>
> Har de ment at siden de udgiver et så godt spil så bestemmer de selv hvad de
> vil have i spillet og ikke tænker på dem som vælger at købe det?.

Ja præcis. Næste skridt bliver at de vil tilbyde services i form af nye
maps, adgang til andre ting osv men man skal lige betale for det.

MW2 til pc er blevet en konsolversion.

> Dårlig PR strategi imho.
Helt enig. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at de har mistet rigtig
mange købere.

Fra : Nicolai

Dato : 21-11-09 20:55

> Helt enig. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at de har mistet rigtig mange
> købere.

Jeg er også ked af deres valg... men de har jo en pointe:

http://www.comon.dk/nyheder/Spil-er-verdens-stoerste-underholdningsmedie-1.247491.html

Svært at argumentere imod.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 22-11-09 06:14

Nicolai wrote:

> Jeg er også ked af deres valg... men de har jo en pointe:
>
> http://www.comon.dk/nyheder/Spil-er-verdens-stoerste-underholdningsmedie-1.247491.html
>

> Svært at argumentere imod.

Præcis. De kan nemlig gøre som de vil fordi de i forvejen tjener kassen.
Bare utroligt man lytter så lidt til en så stor skare af potentielle
kunder og man ved man går glip af en del millioner. Der er ikke meget
finanskrise der.