Gratis lan-spil
Fra : John Lund

Dato : 06-11-09 20:39

Jeg er ved at forberede en lan-aften for nogle drenge i den lokale
idrætsforening, og leder i den forbindelse efter nogle gratis lan-spil.

De seneste år har vi spillet wild-west. Det har været sjovt men de trænger
nok snart til noget nyt.

Jeg kender også FEAR og Return to Wolfenstein, men tænkte om nogen af jer
har forslag til andre god gratis lan-spil.

Alle genre har umiddelbart interesse, bare spillene ikke er for pc-krævende
da det ikke er alle der helt nye PC'er.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh

John L.

Fra : Brondola

Dato : 07-11-09 17:01

http://www.network-games-collection.com/

Faldt over denne side på google.
--
Venlig hilsen
Brondola / 4100

Fra : John Lund

Dato : 07-11-09 19:20

Tusind tak for linket, der er da en masse gode freeware lan-games der. De
skal da prøves af.

Mvh

John

Fra : Martin

Dato : 10-11-09 16:20

John Lund wrote:
> [...]
> har forslag til andre god gratis lan-spil.
>
> Alle genre har umiddelbart interesse, bare spillene ikke er for pc-krævende

Soldat :)

Fra : Ahmling

Dato : 13-11-09 15:50

Americas army.

www.americasarmy.com

Ved ikke hvor gamle de. Men 15-16 års alderen kan godt tåle at
spille det...

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v3.9 Final

Fra : John Lund

Dato : 29-11-09 19:25

Tusind tak for alle jeres indlæg.

I går var det lan-dag i klubhuset. 12 unge mennesker skulle fra lørdag
eftermiddag til søndag morgen prøve de spil I har foreslået.

Så her er en lille rapport om hvilke spil der var i brug.

Det endte med vi spillede meget Urban Terror. Kanonspil. De var helt vilde.
Det kan klart anbefales.

Vi spillede selvfølgelig også Wildwest, men vista er ikke altid lige god til
det spil.

Vi prøvede også Padman og smokin guns men da der kun kunne være hhv 8 og 10
mand på banerne af gangen fik de ikke meget spille tid.

Mvh

John Lund