ratchet and clank a crack in time
Fra : danni plougmann

Dato : 06-11-09 17:38

hej jeg har lige købt ratchet and clank a crack in time i blockbuster.
inden jeg købte spillet spurgte jeg om, om spillet var med dansk tale,
hvilke han sagde de kun købte nordiciske spil hjem så han gik ud fra det var
på dansk, for det er ikke til at se på coveret eller noget som helst

jeg kom hjem med og fandt så ud af der intet dansk er i spillet, hvad kan
jeg gøre nu kan jeg aflevere det igen og få penge retur selvom jeg har taget
folien af coveret og prøvet spillet.

hvordan er det muligt at vide om spillet er på dansk, der står nemlig intet
på coveret på cdskiven eller manualen.

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 07-11-09 02:21

danni plougmann wrote:
> [...]
> kan jeg gøre nu kan jeg aflevere det igen og få penge retur selvom jeg
> har taget folien af coveret og prøvet spillet.

Spørg i butikken. Det skulle vel ikke være umuligt de vil give den service.

> hvordan er det muligt at vide om spillet er på dansk, der står nemlig
> intet på coveret på cdskiven eller manualen.

Spørg producenten eller importøren. Alternativt bed om at se spillet i
butikken.

Mvh
Bruno