forslag til radiospot
Fra : Ukendt

Dato : 05-11-09 19:59

Jeg har gået og tænkt lidt markedsføring og har tænkt mig at bestille et
radiospot i lokalradioen. Det er begrænset hvad det koster og så finder jeg
ud af om mediet giver noget respons.

Er der nogen som kan/vil give lidt gode ideer til indholdet af spottet.

Jeg driver en køreskole i et lille lokalsamfund og kan give kørekort til
personbil og mc. Køreskolens navn er "klaabys Køreskole"
Mine krav til spottet er:
1. Skal helst have en humoristisk indgangsvinkel/sjov
2. Skal indeholde mit telefonnummer
3. Positivt indhold ( ingen negative udmeldinger/"udbrud"
4.Spottet skal helst ikke have en længere varighed end 10 - 20 sekunder.

Ordet er frit og jeg er åben for alle indput.

Med venlig hilsen

Karsten

Fra : Kert Rats

Dato : 05-11-09 20:37

"Karsten Klaaby" <karsten.klaabysnabelaprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 4.Spottet skal helst ikke have en længere varighed end 10 - 20 sekunder.
>
> Ordet er frit og jeg er åben for alle indput.

Undgaa blaalys
Faa kortet hos Klaabys

... hvis du kan leve med den gammeldags stavemåde.

OK, hvis det er til radio, så er stavemåden nok underordnet

Venligst

Kert Rats