Bring CityMail Denmark lukker med udgangen~
Fra : Kert Rats

Dato : 05-11-09 18:40

Nedenstående har jeg også postet i dk.forbruger, men jeg blev anbefalet også
at poste indlægget her i dk.erhverv.

*************

Bring CityMail Denmark lukker med udgangen af 2009, og det betyder, at den
billige postombringning af f.eks. magasiner og foreningsblade i
hovedstadsområdet (fra postnummer ca. 1000 til ca. 4600) ophører.
Mit spørgsmål er: Findes der andre muligheder for at få distribueret post i
hovedstadsområdet til billigere priser end Post Danmarks?
For nogle år siden var det populært at sende post til Sverige og lade den
blive distribueret derfra. Man kunne en overgang vistnok også sende post til
Polen og få den sendt derfra.

Har nogen her i gruppen kendskab til alternativer til Post Danmark mht.
omdeling af post i hovedstadsområdet, så hører jeg meget gerne fra jer.

(Jeg er produktionsansvarlig for et medlemsblad, der distribueres til ca.
450 medlemmer, hvoraf ca. halvdelen, 225, bor i hovedstadsområdet.)

Venligst

Kert Rats

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 06-11-09 07:33

"Kert Rats" <nat@hestedag.nu> wrote in message

> Har nogen her i gruppen kendskab til alternativer til Post Danmark mht.
> omdeling af post i hovedstadsområdet, så hører jeg meget gerne fra jer.

PDF med indernettet.....

Fra : Kert Rats

Dato : 06-11-09 10:56

"Uffe Kousgaard" <oh@no.no> skrev i en meddelelse
> "Kert Rats" <nat@hestedag.nu> wrote in message

> PDF med indernettet.....

Jo, det kan du have ret i, men vi vil gerne bevare vores magasin i
papirformat. Derfor søger jeg alternativer til Post Danmark mht.
distribution af vores trykte blad.

Venligst

Kert Rats