Lille switch med poe udgang
Fra : Leif Neland

Dato : 05-11-09 11:17

Findes det?

Så jeg kan slippe for to kabler til poe-telefonen.

Billigere end ca 800 for en 8-port gigabit...

Bare en 5-port 10/100 er nok, men poe og billigt går nok ikke sammen.

Leif

Fra : Mogens Kjaer

Dato : 05-11-09 12:05

On 11/05/2009 11:16 AM, Leif Neland wrote:
> Findes det?
>
> Så jeg kan slippe for to kabler til poe-telefonen.

Kan man ikke købe en power injector, eller hvad
sådan noget nu hedder?

Mogens

Phone: +45 33 27 53 25, Mobile: +45 22 12 53 25

Fra : Niels Baggesen

Dato : 05-11-09 13:25

Mogens Kjaer <mk@crc.dk> wrote:
> Kan man ikke købe en power injector, eller hvad
> sådan noget nu hedder?

Jo, men det bliver nok ikke meget billigere. I omegnen af 400 kr
for en port da vi skulle bruge den slags. Men det ER kønnere!

/Niels

--
Niels Baggesen -- @home -- Århus -- Denmark -- niels@baggesen.net
The purpose of computing is insight, not numbers -- R W Hamming

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 07-11-09 07:47

Leif Neland skrev:
> Findes det?
>
> Så jeg kan slippe for to kabler til poe-telefonen.
>
> Billigere end ca 800 for en 8-port gigabit...
>
> Bare en 5-port 10/100 er nok, men poe og billigt går nok ikke sammen.

Måske...

http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=394577&searchArea=&Soegeord=

Mvh.

Martin

Fra : Niels Baggesen

Dato : 07-11-09 09:46

Martin /Helsingør <mailme.nospam@gmail.com> wrote:
> Måske...

> http://old.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=394577&searchArea=&Soegeord=

Den har PoE den anden ... den får selv strøm via PoE, den føder ikke nogen

/Niels

Fra : Arne Keller

Dato : 08-11-09 11:08

Leif Neland wrote:
> [...]
>
> Billigere end ca 800 for en 8-port gigabit...
>
> Bare en 5-port 10/100 er nok, men poe og billigt går nok ikke sammen.

http://www.dustin.dk/pd_5010076658.aspx

Netgar FS108P har jeg selv siddende under skrivebordet, den har ingen
blæser.

Jeg har også en Linksys SRW2008MP som har 1Gbps Ethernet og full Poe på
alle 8 porte, den har desværre en utrolig højlydt blæser.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : Leif Neland

Dato : 08-11-09 16:59

Arne Keller skrev:

> http://www.dustin.dk/pd_5010076658.aspx
>
> Netgar FS108P har jeg selv siddende under skrivebordet, den har ingen
> blæser.

Stadig ser det ud til at poe og billigt ikke går sammen...

Leif