En tur med naboen
Fra : Kim2000

Dato : 01-11-09 12:44

Min nabo og jeg gik en tur, jeg havde Molly i snor og han havde sin hund og
sit jagt gevær med. Ved den modbydelig kamphund står den som sædvanligt og
rykker i hegnet uden at sige en lyd og man aner ikke om det er fordi den er
vred, sød eller som en kamphund nu engang er, blodtørstig. Ejeren kommer ud
og åbner lågen, uden at lukke lågen går han hen til skraldespanden med posen
og vi standser op, eller min nabo gør, jeg hader at gå den vej.

Han vender sig om og putter patroner i geværet, mens han kigger på skiftevis
hunden og manden. Det føles som om der går en evighed, men i den periode er
lågen altså fortsat ikke lukket, hunden på den anden side og ejeren af
hunden ved skraldespanden. Tilslut efter noget der føles som en evighed
spørger manden hvorfor han kommer patroner i og så lyder bare ligeså tørt.

Æ venter på den kommer u.

Så skyndte manden sig ind igen og lukkede lågen, mens vi fik at vide at vi
var nogle bonderøve (på kjøvenhavnsk).

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 01-11-09 13:27

Kim2000 har bragt dette til os:

> Æ venter på den kommer u.

ROFL

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-11-09 13:47

Kim2000 wrote:
> [...]
>
> Så skyndte manden sig ind igen og lukkede lågen, mens vi fik at vide
> at vi var nogle bonderøve (på kjøvenhavnsk).

Troede ellers det var en fejlpost til Lummergruppen. DSS.

--
/Frank

Fra : Mads Petersen

Dato : 06-11-09 13:46

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Æ venter på den kommer u.
>
> Så skyndte manden sig ind igen og lukkede lågen, mens vi fik at vide at vi

idioter.