Baloos data er flyttet til NAS-boksen
Fra : Jonathan Stein

Dato : 01-11-09 17:35

Hejsa.

Jeg har i weekenden flyttet data fra rama.dds.dk til nas.dds.dk og
ændret Baloo, så den nu mounter data fra NAS.

Med mindre der opstår problemer, slukker jeg Rama på torsdag.

M.v.h.

Jonathan

--
Er din email vigtig? Er du træt af, at din hjemmeside er nede?
Stabilt webhotel på redundant setup med daglig backup.

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 01-11-09 18:32

Jonathan Stein skrev:

> Jeg har i weekenden flyttet data fra rama.dds.dk til nas.dds.dk og
> ændret Baloo, så den nu mounter data fra NAS.
>
> Med mindre der opstår problemer, slukker jeg Rama på torsdag.

Det var vist en mail der røg i æteren ved en fejl?

--
Philip - http://chartbase.dk | http://www.hitsurf.dk

Fra : Jonathan Stein

Dato : 02-11-09 00:40

Philip Nunnegaard skrev:

> Det var vist en mail der røg i æteren ved en fejl?

Jo. Der er måske enkelte sammenfald mellem den liste, den skulle have
været ud på og læserne af denne gruppe, men for det store flertal her,
var der nok ikke meget brugbar information.

Men når det nu skal være, så er Baloo dog en server, som kører mange
PHP-ting.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Martin

Dato : 04-11-09 17:01

Jonathan Stein wrote:
> Hejsa.
>
> Jeg har i weekenden flyttet data fra rama.dds.dk til nas.dds.dk og
> ændret Baloo, så den nu mounter data fra NAS.
>
> Med mindre der opstår problemer, slukker jeg Rama på torsdag.

Turn me on!