A Viking Saga ; Son of Thor (us prod. dans~
Fra : Peter Heide

Dato : 29-10-09 21:07

http://www.imdb.com/title/tt0834967/

Ikke ligefrem en nyhed. Har været omtalt bigtime i DR2 og andre medier for
et par år siden. Amerikansk instruktør og resten af holdet dansk.

Inden jeg så den, var jeg godt klar over at det ikke var et mesterværk, men
så slem som de medvirkendene skuespillere og andre har gjort den til, er den
ikke.
Selvfølgelig bliver der spillet storslemt af nogen deltagerne ...og ok, det
dér falske overskæg diplomaten har klisteret på kunne gøres betydeligt
bedre. Men jeg syntes , bortset for ca. 150 skønhedsfejl, at filmen var
underholdene.

Kampscenerne som der er blevet skrevet som højkomik pgra plastiksværd osv så
jeg ingen af ,men tilgengæld en legionær fra romerriget og en samurai, var
iblandt de kæmpene. Og jeg har også lært at alle rigtige vikinger går i
lange grå underbukser.

Handlingen må vel betragtes som et stort svampetrip. Og som en advarsel om
at man skal holde sig fra det stads.

Fra : Kim2000

Dato : 31-10-09 22:07

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> i lange grå underbukser.
>
> Handlingen må vel betragtes som et stort svampetrip. Og som en advarsel om

Jeg fandt 15 minutter på Youtube og det var mere end rigeligt.
Forskrækkeligt ganske enkelt. Hvordan i alverden man overhovedet har kunne
finde så mange så dårlige skuespillere til den samme film er næsten
imponerende.

Hvis man skal tro imdb så ligger den på 3.2 i rating, men omvendt så skal
man vel tage det med et gran salt, Hanna Montana the movie ligger 3.4.

Fra : Peter Heide

Dato : 01-11-09 01:17

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Forskrækkeligt ganske enkelt. Hvordan i alverden man overhovedet har kunne
> finde så mange så dårlige skuespillere til den samme film er næsten

Nogle af skuespillerene er faktisk ganske udemærket i andre film. Men du
har ret mange falder totalt igennem ; rent ud sagt det glade vanvid. Læste
at en del skuespiller bla. Gantzler var ved at skride fra produktionen
midtvejs men fik medlidenhed med instruktøren og blev. En anden som også
havde planer om at forlade denne karriere-killer af en film, blev
udelukkende fordi de havde det kanonsjovt på settet. Der var ingen der tog
filmen alvorligt andre end instruktøren og børnene der medvirkede.