Spil og W7
Fra : Benny

Dato : 28-10-09 01:16

Er der nogen, som har erfainger med W7 og spil generelt. jeg tænker på om
der er spil som ikke kan kører under W7 men kører udmærket på XP eller Vista
Benny

Fra : Per Nielsen

Dato : 28-10-09 08:10

Benny skrev den 28-10-2009:
> Er der nogen, som har erfainger med W7 og spil generelt. jeg tænker på om der
> er spil som ikke kan kører under W7 men kører udmærket på XP eller Vista
> Benny

Jeg har indtil videre kun installeret og spillet Call of Duty 5: World
at War på W7. Spillet kører fint under XP, Vista og W7. Jeg
installerede Steam og Counter Strike Source i går. Startede det lige
op, det ser også ud til at funke fint.

Fra : Jan Smed

Dato : 30-10-09 03:16

Benny wrote:
> Er der nogen, som har erfainger med W7 og spil generelt. jeg tænker på
> om der er spil som ikke kan kører under W7 men kører udmærket på XP
> eller Vista

Tværtimod - efter en opgradering kørte WoW og Gothic her hos mig uden at
jeg blev nødt til at geninstallere.

Og nu går jeg og glæder mig til at få Assassin's Creed og Witcher
enhanced edition med posten fra Amazon.

Fra : Bruno, Copenhagen - ~

Dato : 31-10-09 15:40

Benny wrote:
> Er der nogen, som har erfainger med W7 og spil generelt. jeg tænker på
> om der er spil som ikke kan kører under W7 men kører udmærket på XP
> eller Vista

Man kan nok forvente at det der kører med Vista virker med W7 (der på
mange måder er som Vista), så du kan evt. info om spil der ikke kører på
Vista.

Mvh
Bruno

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-11-09 13:00

"Benny" skrev i en meddelelse
> Er der nogen, som har erfainger med W7 og spil generelt. jeg tænker på
> om der er spil som ikke kan kører under W7 men kører udmærket på XP
> eller Vista
> Benny

Der er en del spil, der virker fint i XP, der ikke kører i Vista eller
Win7 - vi har nogle ældre børnespil, der ikke gør, så vi beholder XP på
mindst en PC her i huset.

Ifølge rygter, så skulle der dog være en del, der ikke kørte på Vista,
der skulle fungere bedre på Win7.

Ellers kan du starte en Virtuel PC op i de fleste versioner af Win7 og
køre XP deri - men det er selvfølgelig en lille omvej - men det fungerer
på de fleste PC'er......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard