Pac Man-klon fra 90'erne
Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-10-09 16:04

For en ven, leder jeg efter en Pac Man-klon fra 90'erne, der den gang
ikke fyldte mere end nogle disketter

Det er ikke den sædvanlige Pac Man, for banerne skifter meget
forskellige layouts men stadig en ost der suser rundt og spiser
prikker.

Nogen, der har en idé om hvilket program det er?

Fra : Rene Schnoor

Dato : 26-10-09 16:53

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i en
meddelelse news:4febe511qi1ni4iqmf85c78nnacc353jt1@4ax.com...
> [...]
> prikker.
>
> Nogen, der har en idé om hvilket program det er?

Kunne det være CD-Man?

http://www.mobygames.com/game/dos/cd-man-version-20

Mvh Rene

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-10-09 23:15

On Mon, 26 Oct 2009 16:53:11 +0100, "Rene Schnoor"
<nospam@nospam.invalid> wrote:

>Kunne det være CD-Man?
>
>http://www.mobygames.com/game/dos/cd-man-version-20

Det lyder MEGET sandsynligt

Fra : Kim2000

Dato : 27-10-09 19:47

"Karsten Jensen" <k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> skrev i meddelelsen

> Det lyder MEGET sandsynligt

Det ser eddermane kedeligt ud, men smag og behag er jo forskelligt.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-10-09 21:54

On Tue, 27 Oct 2009 19:47:06 +0100, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>Det ser eddermane kedeligt ud, men smag og behag er jo forskelligt.

Tror bare min ven gerne vil have et nostalgisk tilbageblik

Fra : Kim2000

Dato : 27-10-09 22:08

> Tror bare min ven gerne vil have et nostalgisk tilbageblik

Kender det godt, desværre bliver man så tit skuffet Spil, der holder
synes jeg dog er bombjack, bobble bobble og Boulder Dash. De er alle lavet
som javaspil, men de slår ikke originalerne.

Husk forøvrigt at prøve Cauldron til C64 i anledningen af Halloween.

Fra : Kim2000

Dato : 27-10-09 22:08

Her er videoen: http://www.youtube.com/watch?v=7bQmK1L1vV4

Fra : Karsten Jensen

Dato : 16-11-09 13:23

On Mon, 26 Oct 2009 16:53:11 +0100, "Rene Schnoor"
<nospam@nospam.invalid> wrote:

>Kunne det være CD-Man?
>
>http://www.mobygames.com/game/dos/cd-man-version-20

Og det var det så.... Skal hilse og sige mange tak - spillet vækker
stor begejstring i det lille hjem det er installeret på (passer godt
til en lille netbook)

Fra : Kim2000

Dato : 26-10-09 17:10

> [...]
> prikker.
>
> Nogen, der har en idé om hvilket program det er?

Pacmania er da en mulighed.

http://images.google.com/images?q=pacmania&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7MEDC_da&um=1&ie=UTF-8&ei=j8nlSpb-NorJ-QaI4e3ICQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CB8QsAQwAw

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-10-09 23:18

On Mon, 26 Oct 2009 17:09:31 +0100, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>http://images.google.com/images?q=pacmania&rls=com.microsoft:da:IE-SearchBox&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7MEDC_da&um=1&ie=UTF-8&ei=j8nlSpb-NorJ-QaI4e3ICQ&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CB8QsAQwAw

Min ven nævnte noget med vand så det kunne meget vel være CD Man - men
pyh hvor er det dyrt for et gammelt spil man formentlig slet ikke kan
afvikle (netbook win xp)......

Fra : Kim2000

Dato : 27-10-09 19:49

> Min ven nævnte noget med vand så det kunne meget vel være CD Man - men
> pyh hvor er det dyrt for et gammelt spil man formentlig slet ikke kan
> afvikle (netbook win xp)......

Spillet er da gratis, så jeg ved ikke hvad du mener med dyrt. Skal du have
penge for at spille det

Fra : Karsten Jensen

Dato : 27-10-09 21:55

On Tue, 27 Oct 2009 19:49:27 +0100, "Kim2000" <kim2000@mail.dk> wrote:

>Spillet er da gratis, så jeg ved ikke hvad du mener med dyrt. Skal du have
>penge for at spille det

hehe. Jeg kan bare ikke finde et evt. download-link på:
http://www.mobygames.com/game/dos/cd-man-version-20

Kun noget der ender på Amazon og eBay...

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 28-10-09 08:14

Prøv at søg på http://www.abandongames.com/

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid.dk med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com